Συνδεθείτε, για να έχετε πρόσβαση σε όλα τα forum και τις κατηγορίες των δημόσιων συζητήσεων.

* Αγωνιστικά νέα
* Chopper & Cruiser
* Enduro & Motard
* Motocross & Trial
* Naked
* On-Off Road
* Scooter, 3 τροχοί & ATV
* SuperSport
* Touring & Sport-Touring
* Ηλεκτροκίνητα & Υβριδικά
* Κλασσικές, Αντίκα & Cafe racer
* Τεχνικά θέματα
* Αρθρα
* Φωτογραφικό υλικό

Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και σας δίνει την δυνατότητα να συμμετέχετε στις δημόσιες συζητήσεις.

Καλή περιήγηση!


Ελληνικό Φόρουμ Μοτοσυκλετισμού
 
ΦόρουμΠόρταλΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΚατάλογος ΜελώνΟμάδες ΜελώνΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Yamaha Townmate - T50

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Yamaha Townmate - T50   30.12.15 2:30

Αν δεν ταιριάζει εδώ ας μεταφερθεί.
Αρχικά είπα να το ποστάρω στο καλωσόρισμα, αφού δεν υπάρχει νήμα για να παρουσιάζουμε τα μηχανάκια μας.

Πρίν απο ... 11 χρονάκια αγόρασα εναντι του ποσού των 180 ευρώ ενα Townmate 50αρι σε απελπιστική κατάσταση. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε παρατήσει για μια 8ετία σε ενα χωράφι! Απο τις βροχές και τη λάσπη σάπισε το κάτω τμήμα του σταντ και ο πάπος έπεσε. Εκει και φύτρωσε , ενώ μια ντουζίνα κοτούλες εκαναν σκόνη τη σέλα του. laughing2
Επίσης τα υγρά της μπαταρίας του χύθηκαν και διάβρωσαν το χρώμα στο πιό ευαίσθητο σημείο του κάτω απο το τεπόζιτο όπου δεν τρίβεται εύκολα. Δεν μιλάμε για τα λάστιχά του που ηταν πατημένα και καμμένα, και η εξάτμιση απλά είχε μείνει η μισή.
Ομως κάθε τί γνήσιο ηταν σε άριστη κατάσταση, ντίζες, λάστιχα στις μανέττες, καλώδίωση, φωτιστικά. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πλήρωσε τα χρωστούμενα περίπου 165 ευρώ στην τροχαία για τα χρόνια που δεν πλήρωνε για θεώρηση της άδειας, ωστε να επιτραπεί η μεταβίβαση.
Τελικά ήρθε σπίτι ο γεροπάπος στην καρότσα ενός αγρότη και με ενα μουκάλι βενζίνη στην τρίτη μανιβελιά πήρε και κράτησε και ρελαντί για λίγο.
Εκει αρχισε η διαδικασία επαναφοράς του, μια διαδικασία που κράτησε 6 μήνεςκ που δυστυχώς δεν εχω φωτό απο το πρίν.
. Αφού αφαιρέθηκαν τα πάντα απο πάνω του τρίφτηκε στα σημεία που είχε σκουριές, ακολούθησε ψυχρό γαλβάνισμα και αστάρωμα με πιστόλι.Επειτα απο ατελείωτες ώρες τριψίματος έπεσε και το σωστό χρώμα ακρυλικό διπλής με μέταλλο.
Δεν άνοιξα κινητήρα σκεφτόμενος οτι ενας έλεγχος - καθάρισμα στο καρμπυρατέρ, βαλβίδες και τέντωμα καδένας, λαδάκια με μπουζί και στην πορεία βλέπουμε.
Αυτό που έλυσα ηταν το διαφορικό του γιατί το Service manual έγραφε οτι ηθελε αλλαγή γράσσου κάθε 40000χλμ και είμασταν ηδη στα 44500!
Αλλάχτηκαν όλα τα O-rings σε καρμπ, εισαγωγή, διαφορικό, και φυσικά καθαρίστηκαν και γρασσαρίστηκαν όλα τα ρουλεμάν. Ακολούθησε αλλαγή ρουλεμάν λαιμού, και λύσιμο καθάρισμα εμπρός προβολέα και διακοπτών τιμονιού.
Εγινε και μια περιποίηση στο πίσω ψαλίδι .
Ηλεκρικά ξετυλίχτηκε η πλεξούδα και ξανατυλίχτηκε δείχνοντας καινούργια ενώ οι ακροδέκτες καθαρίστηκαν απο τη μάκα .
Στη συνέχεια μια καινούργια πίσω ζάντα γιατί η παλιά ηταν 8αρι. Σιαγώνες εμπρός πίσω [αμέ τι νομίζατε, με δύο άτομα δεν σταματάει ούτε απο τα 40-50 χλμ/ωρα που πιάνει καθότι αποκτά ABS!!!]. Λάδωμα στις ντίζες φρένων [ δεν απαιτείται εξαέρωση laughing2 ] τσόκ και κοντέρ.
Ηρθε και ο καιρός για μία σέλα με χλιδάτη ραφή, προσφορά της εξαδέλφης που δούλευε σε κατάστημα με δερμάτινα σαλόνια αυτ/των. Το αποτέλεσμα ηταν πιό πάνω απο το αναμενόμενο.
Στα χρόνια που πέρασαν έκανε ταξιδάκια δικάβαλο κάθε καλοκαίρι Ελευσίνα - Κιάτο , στο εξοχικό όπου μας εξυπηρετεί για τις καθημερινές μετακινήσεις και ψώνια.
Το χειμώνα παραμένει στο γκαράζ και ξεκουράζεται με μόνο μικρές βολτούλες, ενώ ο φορτιστής φροντίζει την μπαταρία του.
Σας παρουσιάζω λοιπόν τον περιπου 24άρων ετών πάπο της οικογένειας ενα παιδικό μου ''μαράζι'' ενα όνειρο που έγινε πραγματικότητα ενα βέρο Ιάπωνα.







Ιάπωνας με ... βούλα:





Κοντέρ στα Ιαπωνικά!!!!!



Διαφορικό και ησυχάζεις, μάλλον δεν ησυχάζεις αφού ξεχνάς μεν το λάδωμα κ την μπίχλα αλλά θέλει κ αυτό την φροντίδα του κάθε τόσο.



Τεπόζιτο 5 λίτρων, αυτονομία 150 160 χλμ




49 κυβικά και ξεχνάμε το ΚΤΕΟ







Διαθέτει ενα απλό ανορθωτή στα 6V , και ηλεκτρονική ανάφλεξη παρακαλώ ...





Και εργαλειοθήκη με εργαλεία με το λογότυπο Yamaha:



Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Menos
Διαχειριστής
Διαχειριστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2731
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : Earth
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Yamaha Townmate - T50   30.12.15 2:59

Έχεις κάνει μια πολύ μερακλίδικη δουλειά και πραγματικά έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό!! affraid
Τα μόνα σημεία που φαίνεται η κατάσταση του απο τον ήλιο είναι στο μπροστινό YAMAHA logo και το καντράν... και τα δύο έχουν ξεβάψει αρκετά για να προδώσουν την ηλικία του.. κάτι που το κάνει ένα απόλυτα cult εργαλείο! yes

Πάντως όσο διαβάζω το άρθρο και κοιτάζω τις φωτογραφίες, τόσο αδύνατο μου είναι να πιστέψω πως έκανες μια τόσο καλή δουλειά!! good job

Έπρεπε όμως να βρείς και μια φωτογραφία του "πρίν" για να γινόταν η απόλυτη σύγκριση.. αν και έχω μια εικόνα απο την περίληψη.. αλλά και πάλι.. oh well

Καλορίζικο, καλοτάξιδο και καλόστριφτο!! riding
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://cbrxx.darkbb.com
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Yamaha Townmate - T50   30.12.15 3:26

Οταν ξεκίνησα δεν ήξερα οτι υπάρχουν .... φόρουμ whistle

________________________________________
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Ινδιανος
Συντονιστής
Συντονιστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 659
Ημερομηνία εγγραφής : 07/03/2014
Τόπος : Νεοι Ποροι
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Yamaha Townmate - T50   30.12.15 7:11

Πραγματικα απιστευτη δουλεια και υπομονη σε καθε φωτογραφια.. Bravo

________________________________________
Κανονισμοί χρήσης Φόρουμ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Yamaha Townmate - T50
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: Forums :: Μοτοποδήλατα & Ηλεκτροκίνητα :: Ανακατασκευές/Βελτιώσεις-
Μετάβαση σε: