Συνδεθείτε, για να έχετε πρόσβαση σε όλα τα forum και τις κατηγορίες των δημόσιων συζητήσεων.

* Αγωνιστικά νέα
* Chopper & Cruiser
* Enduro & Motard
* Motocross & Trial
* Naked
* On-Off Road
* Scooter, 3 τροχοί & ATV
* SuperSport
* Touring & Sport-Touring
* Ηλεκτροκίνητα & Υβριδικά
* Κλασσικές, Αντίκα & Cafe racer
* Τεχνικά θέματα
* Αρθρα
* Φωτογραφικό υλικό

Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και σας δίνει την δυνατότητα να συμμετέχετε στις δημόσιες συζητήσεις.

Καλή περιήγηση!


Ελληνικό Φόρουμ Μοτοσυκλετισμού
 
ΦόρουμΠόρταλΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΚατάλογος ΜελώνΟμάδες ΜελώνΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Εργασίες στο Townmate T50 Vol II

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Εργασίες στο Townmate T50 Vol II   01.01.16 1:59

Και συνεχίζω ....δουλειά δεν είχα, κάνει και κρύο για βόλτες ...

Είπα να (δια) λύσω τον πάπο. laughing2 Εβγαλα τροχό , και το πίσω ψαλίδι



Ο άξονας βγήκε πολύ εύκολα, αφού είχα ακολουθήσει την οδηγία του Μάκη και είχα βάλει μπόλικο γραφιτόγρασο στα σπειρώματα.
Η αιτία για την όλη δουλειά ηταν ενα κούνημα δεξιά αριστερά που είχε το πίσω ψαλίδι τελευταία.
Δεν ξέρω πόσο ανοχή πρέπει να έχει η πόσο είναι το φυσιολογικό του αλλά είχε πάνω απο 1 εκ.

Εδώ φαίνεται το δεξί συνεμπλοκ





και το αριστερό , πίσω απο το σταυρό του αξονα



Με το μάτι δεν δείχνουν να έχουν ζημιά, δλδ να έχουν γίνει αυγό εσωτερικά, σκληρά και πολυκαιρισμένα είναι. Ο άξονας οτα τον βιδώνω δίχως το ψαλίδι ''παίζει'' κυρίως στο δεξί σινεμπλόκ.
Τον κύλισα σε απόλυτα ισια επιφάνεια και δεν είναι στραβός




Εχει μια ελάχιστη μη μετρήσιμη φθορά στην μεριά του δεξιού σινεμπλοκ



ενώ αριστερά τπτ




Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Εργασίες στο Townmate T50 Vol II   01.01.16 2:03

Η φωλιά του ψαλιδιού όμως έχει μια ελάχιστη φθορά, που αν σφίξω λίγο παραπάνω τον άξονα εξαφανίζεται το μικρό παίξιμο



Στις παρακάτω φωτό δείχνω πόσο μετακινείται δεξιά αριστερά ο άξονας σε σχέση με την βίδα του απέναντι στην αριστερή μεριά , οταν περασμένος απο την δεξιά μεριά του ψαλιδιού τον κουνάω





Επαναλαμβάνω οτι ίσως να είναι και φυσιολογικό αλλά δεν το ξέρω. Ισως ακόμα κ να μην τον είχα σφίξει σωστά αρχικά.
Απο το σχέδιο



απο εδώ http://www.yamahamotorcyclespares.co.uk/genuineparts/9063/17/yamaha%20t80%20townmate/frame?uid=0

πρέπει να βρώ τα Νο2 και 3, δλδ αυτά



αν είναι αυτά που ευθυνονται για το παίξιμο του ψαλιδιού.Βέβαια η Yamaha τα τσούζει σε τιμή £12.88 και δεν ξέρω αν υπάρχουν και εδώ .
Αν δεν υπάρχουν πώς βγαίνουν? Χρειάζεται εξορκέας η παίζει βαριοπούλα και σωλήνα ίδιας διαμέτρου?
Αν τα βγάλω τελικά, υπάρχουν στο εμποριο αν δώσω διάμετρο φωλιάς, διάμετρο άξονα και μήκος?
θα δούμε.

________________________________________
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Εργασίες στο Townmate T50 Vol II   01.01.16 2:05

Τελικά τα συνεμπλόκ γνήσια δεν βρεθηκαν, αλλά και εγώ δεν μπορεσα να βγαλω τα παλιά.
Θέλουν πρέσα και για να γίνει αυτό πρέπει να διαλύσω το παπί κ να το πάω εκεί σκελετό.
Αρα απλά πρός το παρόν θα σφίξω λιγο παραπάνω τον αξονα κ βλέπουμε.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Εργασίες στο Townmate T50 Vol II   01.01.16 2:11

Για να μην ανοίγω νέο θέμα ....

Πριν μήνες, περνώντας δικάβαλος απο την γέφυρα της Αττικής οδού , νύχτα κατα τις 11:00 κάπου στα μισά αισθάνομαι ενα δυνατό γκάπ σαν κάποιος να μου χτύπησε με σφυρί τα χέρια.
Το δεξί μου χέρι εφυγε απο το γκρίπ. Σε χιλιοστά του δευτερολέπτου ενα δεύτερο γκάπ στον πίσω τροχό που σαν δικάβαλο τραβηξε το μεγαλύτερο ζόρι καθώς τερμάτισαν τα αμορτισέρ.
Τι είχε συμβεί? Κάποιος φτωχός δολοφόνος είχε βγάλει μια σχάρα ομβρίων πλάτους 20 εκ και μήκους 2 μέτρων, που ήταν μέρος της συνολικής σχάρας των 8 μέτρων μήκους.
Ευτυχώς πήγαινα σιγά, ευτυχώς που το παπί δεν πάει πιο γρήγορα δλδ και κατάφερα και σταμάτησα πριν το λάστιχο αρχίσει τα περα δώθε.
Εσπρωξα τον πάπο κάπου 2 χιλιόμετρα με τον ιδρώτα να τρεχει ποτάμι ...
Απολογισμός, ενα αμορτισερ πίσω που ξέρασε λάδια, μια σαμπρέλα, και το στεφάνι που τσάκισε, βασικά έχει σκάσει το χρώμιο απο τον αφαλό της βαλβίδας ως την ακρη, απο πίσω δεν φαίνεται με το ματι τπτ αλλά δεν το εμπιστεύομαι. κριμα ηταν κ ο καινούργιος τροχός.

Ετσι διέλυσα τον πάπο για να αντικατστήσω το στεφάνι κ να ακτινολογήσω τον παλιο τροχό και επι τη ευκαιρεία να αλλάξω το πίσω ψαλίδι με αυτό απο το 80αρι ωστε ο συνεπιβάτης να παταει χαμηλά.
Η κυρά καθοταν πίσω και τα γόνατά της ακουμπούσαν στις μασχάλες μου , κ αβολα κ επικίνδυνα.

Εψαχνα καιρό για ψαλίδι αλλά οι τιμές ηταν απο 40 εως κ 80 ευρώ , ειδικά σε κάποιον απο την Βέροια που έχει γεμίσει αγγελίες όλο το car.gr κ είναι φαρμακείο. Και δεν είναι τόσο η τιμή όσο η κατασταση. Μιλάμε οτι βρήκα ψαλίδι με 25 ευρώ αλλά τόσο σάπιο που κυριολεκτικά πέρναγε το νύχι μέσα και τρύπαγε σαν χαρτί. Οταν μάλιστα του είπα οτι αυτό είναι ΚΑΙ επικίνδυνο παρεξηγήθηκε λέγοντας οτι αν περαστεί με λίγο στόκο δεν θα έχει ανάγκη.  
Απογοήτευση.

Ομως , επειδή υπάρχουν ακόμα ανθρώποι, επειδή υπάρχουν φίλοι κ συμφορουμίτες που μπορεί να μην έχουμε ιδωθεί ποτέ κ ίσως κ να μην μας δοθεί η ευκαιρεία, τελικά ο Βαγγέλης που κ αυτός προσπάθησε να ανακατασκευάσει το Τ80 του αλλά η κρίση τον εριξε οικονομικά και σταμάτησε, προσφέρθηκε να μου στείλει το δικό του ψαλίδι με το ΚΤΕΛ το οποίο κ παρέλαβα σήμερα.
Δεν έχω λόγια να εκφράσω το τι αισθάνομαι αυτή τη στιγμή.
Μαλιστα το εστειλε πλήρες, με άξονες και διαφορικό, κ επειδή είχε διαβάσει τι προβλήματα είχα με το ρουμπινέτο μου έστειλε το δικό του μαζί με τα γνήσια πατακια του ψαλιδιού.


Βαγγέλη σε ευχαριστώ απο καρδιάς, νάσαι πάντα καλά.  

Συνεχίζω ...

Ο πάπος είναι κάπως ετσι για πολλοστή φορά  laughing2



Το νέο ψαλίδι με τα πιαστράκια/βάσεις για τα πατακια , το ρουμπινέτο κ τα πατάκια (Ερε Βαγγέλη μ΄έκανες λιώμα γέροντα ανθρωπο ) laughing2



Τα παλιά πατάκια που συνήθως βάζουν όσοι έχουν Τ50 κ πιάνουν στο κάτω συνεμπλόκ του αμορισέρ.



Εδώ φαίνονται τα γνήσια πατάκια κ ενα σετ Ελληνικής κατασκευής που αγόρασα, είναι τετράγωνα για GLX και κοστίζουν 3 ευρώ.



το γνήσιο αριστερά



Έχει επεξεργασθεί από τον/την ΝικόλαςXL στις 01.01.16 2:14, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Εργασίες στο Townmate T50 Vol II   01.01.16 2:13

Τι είμαστε γμτ! ούτε μια λαμαρίνα σε μια σωλήνα δεν μπορούμε να κολήσουμε?



Εκανα πριν μέρες μια προσπάθεια να ''γυρίσω'' στην μέγγενη ενα λαμάκι 25*3 mm
για να το κολήσω στο δικό μου ψαλιδι





αλλά μου ζήτησαν 10 ευρώ για το κολήσουν με αργκόν. Αλλοι κλέφτες αυτοί.

Το πολυπόθητο ρουμπινέτο , παλιό αλλά καλό good1


________________________________________
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Εργασίες στο Townmate T50 Vol II   01.01.16 2:18



Αυριο πρωί θα τριφτεί με αλοιφή για να γυαλίσει.

Εντύπωση, μου κάνει οτι στο δικό μου διαφορικό και σε αυτό του Βαγγέλη οι κωδικοί είναι ίδιοι.
Είναι δλδ το 22F που δηλώνει Τ50 , το Τ80 έχει κωδικούς απο 22Κ



Τώρα, περιτριγύρω υπάρχουν και αλλα νούμερα και αριθμοί που δεν ξέρω τι σημαίνουν όπως αυτό:



Τώρα τι σημαίνουν όλα αυτά δεν ξέρω.

Λέω να δίνω μερικές στροφές στον άξονα και να μετράω πόσες παίρνει το κόμπλερ απο την μεριά του τροχού , αφού το διαφορικό του Τ80 έχει πιό μεγάλη σχέση λογικά θα στρέφει περισσότερο τον τροχό.
Ετσι πιστεύω θα βρώ αν είναι ίδια η το ένα είναι απο Τ80.

Καθάρισα εξωτερικά το ρουμπινέτο και το γυάλισα με στοργή και φροντίδα, φωτό δεν έβγαλα αλλά προσεχώς θα ανεβάσω .
Το παράξενο είναι που οι ενδείξεις FUEL και ON είναι στα Αγγλικά ενώ στο δικό μου το συγχωρεμένο στα τσιντσίν Ιαπωνικά. laughing2

Ετριψα και τα πατάκια, βάσανο μεγάλο, αυτά όμως δεν γυαλίζουν με τπτ.
Η σκουριά έφυγε αλλά το γαλβάνισμα έχει υποστεί ζημιά.
Ετσι η λύση είναι αστάρωμα και βάψιμο. Ελπίζω να κρατήσει εκεί η μπογιά.
Θα βάλω αυτά και μάλιστα με τα παλιά λάστιχα, θα τα καθαρίσω στο πλυντήριο πιάτων

Αφαίρεσα το διαφορικό απο το ψαλίδι.
Ο άξονας και το πολύσφηνο του διαφορικού είχαν ένα μίγμα σκόνης , καφέ γράσου και σκουριάς.
Δεν ξέρω τι είδους γράσο ήταν αυτό που υπήρχε αλλά απο ότι θυμάμαι δεν μοιάζει με αυτό που είχε αρχικά το δικό μου διαφορικό/ αξονας. Αν θυμάμαι καλά το δικό μου είχε φραφιτόγρασο.

Δοκίμασα και τον πίσω αξονα να δώ αν ταιριάζει και είναι ΟΚ, βιδώνει παραξενα όμως σαν να κολάει στην μισή περιστροφή , ισως είναι στραβός η το ψαλίδι έχει φάει τοπτ σχετικές.
Απο την μεριά της κεφαλής του άξονα πάντως έχει σημάδι κ βαθούλωμα απο σφυριά

Θα μετρήσω τα πάντα με το παχύμετρο ωστε να είναι σίγουρος μην κ κάνω καμμιά πατάτα.
Αυριο όμως αφού θέλω πρώτα να αφαιρέσω το γράσο με μπεζίνα επειδή γίνομαι στόλος ...

Τελικά το διαφορικό είναι διαφορετικό.
Εβαλα σημάδια στον αξονά του και στο περίβλημα που πιάνει στον τροχό.
Κάθε περιστροφή του άξονα που συνδέεται με τον κινητήρα δίνει στο 80αρι ενα επιπλέον εκατοστό περιμετρικά. Δλδ πέντε περιστροφές του αξονα δίνουν 5εκ περιμετρική περιστροφή επιπλέον, δεν μπορώ να υπολογίσω πόση παραπάνω αποσταση θα διανύει ο τροχός αλλά σίγουρα θα είναι κάπου 15-20εκ.

Αρα το ενα διαφορικό είναι απο Τ80.
Δεν ξέρω τι μπορεί να μου δώσει η να πάρει ενα διαφορικό απο Τ80 σε ενα κινητήρα Τ50.
Η χρήση του πάπου θα είναι πόλη, εργαλείο δλδ, κ δεν με νοιάζει η ταχύτητα όσο θέλω τράβηγμα.
Ετσι ενας λόγος παραπάνω να αφήσω το δικό του .
Οι άλλοι λόγοι είναι οτι το νέο διαφορικό δεν πιστεύω οτι έχει ανοιχτεί/καθαριστεί/γρασσαριστεί ποτέ
και το γράσσο με τα o-ring κοστίζουν , κ λ7 δεν υπάρχουν πρός το παρόν.
Θέλω όμως να το ανοίξω κ να κάνω τις εργασίες που έκανα στο δικό μου.
Το νέο διαφορικό περιστρέφεται πολύ πιο εύκολα απο το δικό κου που πρέπει να το κρατάω με τα δύο χερια για να το στρέψω, σκέφτομαι οτι το γράσο του έχει γίνει σκέτο νερό.

Θα δείξει ...



________________________________________
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Εργασίες στο Townmate T50 Vol II   01.01.16 2:20

το καθαρισμένο γυαλισμένο ρουμπινέτο



Τα γνήσια made in Japan 20 ετίας λάστιχα απο τα πατάκια, αφού πλύθηκαν, τρίφτηκαν με οδοντόβουρτσα και ψεκάστηκαν με σπρέυ σιλικόνης



Τα ανοξείδωτα πατάκια δεν πάνε καλά, το γαλβάνισμα εχει ζημιά, θέλουν στοκάρισμα και αστάρωμα/βάψιμο , για χρώμιο δεν ξέρω πόσα θα ζητήσουν και τι θα γίνει με τις γρατζουνιές



Το διαφορικό απο το 80αρι στην ακρη, μαζί με τον άξονά του και το ψαλίδι απο το Τ50.


________________________________________
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Εργασίες στο Townmate T50 Vol II   01.01.16 2:25

ο άξονας απο το 80αρι έγινε καινούργιος



Το δικό μου διαφορικό αναμένει για τρίψιμο ασταρωμα κ βάψιμο αφού θα ξαναβαφτεί το νέο ψαλίδι θα δείχνει διχρωμία, και φυσικά θα ξαναβαφτούν κ τα πλαινά καπάκια του κινητήρα ωστε όλα να έχουν την ίδια απόχρωση.
Αυριο θα γίνουν δοκιμές χρώματος με χρώμα κ λούστρο.
Ερε δουλειές που άνοιξα



Το θέμα είναι το νέο ψαλίδι.
Καθαρίζοντας το σωλήνα που περνάει ο άξονας ...αρχισε με την μπεζίνα που έτρεχε να βγαίνει το χρώμα.
Τελικά κάτω απο αυτό που φαίνεται στις προηγούμενες φωτό ...



εμφανίστηκε αυτό:









Παρόλα αυτά η σκουριά είναι (μάλλον) επιφανειακή κ ετσι αξιζει μια φροντίδαα σε σχεση με τα σαπια που πουλιουνται.
Τελικά το δικό μου που ηταν πεταμένο σε ενα χωράφι 10 χρόνια ηταν σε πολύ καλύτερη κατασταση απο αυτό που έζησε σε παραθαλάσσιο μέρος.
Τέτοια σκουριά είχα συναντήσει στο πίσω φτερό μόνον.
Η σκουριά δεν σταματάει με ένα τριψιμο και ενα βάψιμο μόνον.

Εχω πολλή δουλειά, πάρα πολλή δουλειά, τρίψιμο μέχρι να γίνει λαμαρίνα, αστάρωμα, ξανατρίψιμο, ξανααστάρωμα όπου φανεί μέταλλο, ισως χρειαστεί και ψυχρό γαλβάνισμα, πάντως το τελικό βάψιμο θα είναι ενα τπτ μπροστά στην προεργασία.



________________________________________
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Εργασίες στο Townmate T50 Vol II   01.01.16 2:27

Λοιπόν , το 1ο στάδιο τριψίματος με τις συρματόβουρτσες τροχού ξεκίνησε :



Πρώτα με την σκληρή να φύγει η πολλή σκουριά:





που αφήνει κάποιες γρατζουνιές, αλλά θα τις καλύψουν 1-2 χέρια αστάρι:


________________________________________
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Εργασίες στο Townmate T50 Vol II   01.01.16 2:30



Δεν ξέρω πόσο τρίψιμο εχω να ρίξω , αλλά το σίγουρο είναι οτι για λίγο καιρό δεν θα χρειαστώ νυχοκόπτη. laughing2

Ετσι φτάνουμε εδώ :





Στη συνέχεια πιο μαλακή βούρτσα κ λιγότερες στροφές :



και τελειώνουμε με αυτό το αποτέλεσμα:



________________________________________
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Εργασίες στο Townmate T50 Vol II   01.01.16 2:32

Στις βάσεις απο τα πατάκια έχει γίνει καλή δουλειά:



Αυτό που ανησυχεί είναι τα σημεία που η σκουριά έχει ''φάει'' το μέταλο σχετικά βαθιά , και μπορεί εδώ στο λαμάκι να μην έχει κ τόση σημασία ...



αλλά σε άλλα σημεία δεν ξέρω αν θα καλυφθεί :


________________________________________
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Εργασίες στο Townmate T50 Vol II   01.01.16 2:34

Οπως εδώ στα δεξιά της βάσης που μοιάζει σαν τρύπα



εκεί θα χρειαστεί σταθεροποιητή σκουριάς , για να μην ξαναπετάξει κ πάλι, δλδ έξοδα πάλι ...
Τέλος πάντων απο Δευτέρα θα το πάω πάλι στο χρωματοπωλείο να δώ την άποψή του επί του θέματος κ βλέπω ....

Αυτό που με παραξένεψε ήταν οτι με την βενζίνη που έπεσε στο δικό μου διαφορικό που υπ' όψιν είναι βαμμένο με χρώμα διπλής επίστρωσης (ακρυλικό χρώμα+λούστρο) αλλά σε σπρέυ , φούσκωσε σε μερικά σημεία το λούστρο.
Ακόμα κ όταν στέγνωσε το λουστρο εδειχνε κιτρινισμένο σαν κηλίδα. Κακό αυτό, αν και όταν αγόρασα τα χρώματα με βεβαίωσε οτι θα είχε την ίδια αντοχή με το πιστόλι.
Ετσι αναγκάστηκα να βγάλω το επιπλέον χρώμα με διαλυτικό.
Αυτό που παρατήρησα ήταν ότι δεν είχα ασταρώσει την επιφάνεια παρα μόνον σε ένα σημείο που είχε ζημιά.
Αυτό όμως θα είχε να κάνει με το ξεφλούδισμα του χρώματος κ όχι του λούστρου. Κρίμα αφού αναγκάστηκα να το φέρω στην αρχική του κατάσταση:



Βέβαια έτσι η αλλιώς θα το έτριβα απο την αρχή για να γίνει ίδιο χρώμα με το ψαλίδι.
Αυτή τη φορά δεν δίνω 14 ευρώ για χρώμα σε σπρέυ κ 5 για ενα λούστρο.
Θα δώσω 4 ευρώ για ενα μπουκάλι σπρέυ αυτογυάλιστο.

________________________________________
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Εργασίες στο Townmate T50 Vol II   01.01.16 2:38

Τελικά οι συρματόβουρτσες κάνανε δουλειά.
Ο χρωματοπώλης πρότεινε, αστάρωμα και τρίψιμο με 800 κ 1000αρι.
Γλύτωσα το 600αρι , κάτι είναι κ αυτό. laughing2

Του είπα για το δικό μου διαφορικό που η βενζίνη του διέβρωσε το λούστρο κ μου είπε οτι ο σκληρυντής που μπαίνει στο σπρέυ δεν είναι σαν αυτόν του πιστολιού.
Δλδ είναι φτιαγμένος να σκληραίνει/στεγνώνει το χρώμα αφού ψεκαστεί εκτός σπρέυ.
Ετσι διατηρείται το χρώμα στο σπρέυ για μεγαλο διάστημα, αυτό είναι καλό επειδή το αποθηκεύουμε αλλά κακό επειδή έχουμε την ίδια ποιότητα/απόχρωση χρώματος αλλά δεν έχουμε την ίδια αντοχή .
Αλλα μου είχε πεί αρχικά ο ....

Μπορεί όμως αν θέλω να μου φτιάξει χρώμα σε σπρευ με σκληρυντή πιστολιού αλλά με διάρκεια ζωής 5-6 ώρες το πολύ.

Θα το σκεφτώ πολύ αν θα πάρω χρώμα σε σπρέυ, αφού έχω πιστόλι κ πιεστικό και αφού θα βάψω καπάκια κινητήρα , λεβιέδες, φρένα και ψαλίδι /διαφορικό λέω να δοκιμάσω σε χρώμα πιστολιού ....

Η θα παίξει ενα ξαδελφάκι φαναρτζής ....

Εριξα το πρώτο χέρι αστάρι. Το ατιμο το ψαλίδιον, εμεινε δύο μέρες αβαφο κ σκούριασε από τον ιδρώτα οταν το επιανα.
Αναγκαστικά το έτριψα με σφουγγάρι φανοποιού



το τι δουλειά κάνει αυτό το σφουγγάρι δεν λέγεται, τρίβει φανταστικά σε καμπύλες και σε σημεία που δεν φτάνει το ντουκόχαρτο, σε 20 λεπτά η σκουριά είχε φύγει.
Το ψαλίδιον κρεμάστηκε ...



... και το πρώτο χέρι αστάρι έπεσε ..



αν εξαιρέσουμε την ματ απόχρωση , θα μπορούσε απο το τόσο καλό τρίψιμο να μείνει ετσι




________________________________________
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Εργασίες στο Townmate T50 Vol II   01.01.16 2:41



Αλλά θα τριφτεί, κ θα ασταρωθεί τουλάχιστον δύο φορές ακόμα.


Και αφου χρόνος υπάρχει ...
Και αφού χρήμα δεν υπάρχει ... laughing2
Και αφού ξεκίνησα βαψίματα, είπα να επεκταθώ σε βαψίματα στα καπάκια του κινητήρα αφού το δεξί είχε κ ενα θεματάκι απο μια αγορά οικοπέδου.

Ετσι είπα να κατεβάσω κινητήρα,(μέγα σφάλμα τελικά) θέλω να δώ τι φταίει και κοπανάει σαν ραπτομηχανή, μια αλλαγή καδένα/γλίστρες, δισκάκια αφού πατινάρει λόγω αυξημένης υποδύναμης laughing2 , μια μετροπή σε 12βολτο είναι υπό μελέτη , μια σκέψη για 80αρα κυλινδροκεφαλή ... θα δούμε ... ισως λόγω αφραγκίας μείνω στα βασικά.

Ξεβίδωσα το καρμπ, αφού δεν υπήρχε λόγος να βγεί και να μπλέξω με σωλήνες και συρματόσχοινα, και ετσι θα κατέβη ο κινητήρας σκέτος:



ο 12 κύλινδρος 48βάλβιδος στο πάτωμα laughing2




________________________________________
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Εργασίες στο Townmate T50 Vol II
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: Forums :: Μοτοποδήλατα & Ηλεκτροκίνητα :: Τεχνικά θέματα-
Μετάβαση σε: