Συνδεθείτε, για να έχετε πρόσβαση σε όλα τα forum και τις κατηγορίες των δημόσιων συζητήσεων.

* Αγωνιστικά νέα
* Chopper & Cruiser
* Enduro & Motard
* Motocross & Trial
* Naked
* On-Off Road
* Scooter, 3 τροχοί & ATV
* SuperSport
* Touring & Sport-Touring
* Ηλεκτροκίνητα & Υβριδικά
* Κλασσικές, Αντίκα & Cafe racer
* Τεχνικά θέματα
* Αρθρα
* Φωτογραφικό υλικό

Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και σας δίνει την δυνατότητα να συμμετέχετε στις δημόσιες συζητήσεις.

Καλή περιήγηση!


Ελληνικό Φόρουμ Μοτοσυκλετισμού
 
ΦόρουμΠόρταλΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΚατάλογος ΜελώνΟμάδες ΜελώνΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

  Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ URAL

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Vales
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 517
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011
Ηλικία : 49
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ URAL   28.01.11 19:55

Το 1941 βγαίνει και η πρώτη μοτοσυκλέτα, που κοσμεί την είσοδο του εργοστασίου μέχρι σήμερα, δημιουργώντας μια ιστορία, άγνωστη στους περισσότερους από εμάς, που γράφεται μέχρι τις μέρες μας.


Τα εργοστάσια μοτοσυκλετών στην πρώην Σοβιετική Ένωση είχαν σαν κύριο σκοπό μέχρι πρότινος να καλύπτουν την εσωτερική ζήτηση. Τα εργοστάσια αυτά λειτουργώντας κάτω από τον κρατικό έλεγχο μέχρι το 1990 και λόγω της δυσκολίας επικοινωνίας σε επίπεδο πραγματικής συνεργασίας, περιορίστηκαν μόνο στις διακρατικές συμβάσεις και συμφωνίες ως προς την εξαγωγή των προϊόντων τους. Η πλειοψηφία των εργοστασίων αυτών δεν έχει μόνο σαν αντικείμενο την κατασκευή μοτοσυκλετών, αλλά μια ευρεία γκάμα προϊόντων. Με τη διάσπαση της Σοβιετικής Ένωσης το εργοστάσιο των URAL, που είναι και το μοναδικό εργοστάσιο που ασχολείται αποκλειστικά με την κατασκευή μοτοσυκλετών στη Ρωσία, πέρασε στα χέρια και στον έλεγχο των εκεί εργαζομένων και οι προσπάθειες για επικοινωνία με το αγοραστικό κοινό αρχίζουν να απλοποιούνται. Η εταιρεία URAL MOTO μετατρέπεται σε Ανώνυμη Εταιρεία και οι μετοχές μοιράζονται στους ίδιους τους εργαζόμενους σε αυτή. Η επαφή της με τον έξω κόσμο και η συμμετοχή της σε εκθέσεις, ιδίως στη Γερμανία, έχει σαν αποτέλεσμα την εκπροσώπηση της URAL στην Ευρώπη, Αμερική, Αφρική, Ασία και Αυστραλία.

Ενώ μέχρι το 1990 οι μοτοσυκλέτες υπήρχαν σε Αίγυπτο, Ιράν, Ιράκ, Νότιο Αφρική και Λατινική Αμερική, εξυπηρετώντας περισσότερο τις Κυβερνητικές ανάγκες των χωρών αυτών (π.χ. Αιγυπτιακή Αστυνομία και στρατό, Ιρανικό στρατό, κ.ο.κ.), άρχισε μια προσπάθεια για εκπροσώπηση προκειμένου να ικανοποιηθεί το αγοραστικό κοινό σε Αγγλία, Γερμανία, Σουηδία, Νορβηγία, Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία, Βέλγιο, Ολλανδία και Ελλάδα από τα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και από το 1993 και μετά στις ΗΠΑ. Ακόμη το Ρώσικο εργοστάσιο εκπροσωπείται στην Κούβα, Αργεντινή, Χιλή και Βραζιλία. Αλλά ας αρχίσουμε από την αρχή δίνοντας μια πρώτη εικόνα για το εργοστάσιο των URAL.

Με το ξέσπασμα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου η βιομηχανία μοτοσυκλέτας στη Σοβιετική Ένωση είναι ανύπαρκτη. Το εργοστάσιο παραγωγής μπύρας μέχρι τότε, στο Irbit της Σιβηρίας, μετατρέπεται το 1941 σε εργοστάσιο κατασκευής μοτοσυκλετών για τις ανάγκες του Σοβιετικού Στρατού σε μεταφορά προσωπικού ή υλικών.



________________________________________
Άντε... γειά.blog
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Vales
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 517
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011
Ηλικία : 49
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ URAL   28.01.11 19:57

Ο κινητήρας βασίζεται στον κινητήρα της BMW που ξεκίνησε με την αντιγραφή του λόγω αξιοπιστίας του και λόγω πίεσης χρόνου για άμεση παραγωγή. Η αντιγραφή αυτή έχει γίνει από δύο γερμανικές μηχανές που αγοράστηκαν από τη Σουηδία.

Μετά το τέλος του πολέμου η μοτοσυκλέτα URAL γίνεται το απαραίτητο μεταφορικό μέσο, ιδίως στις πιο απομακρυσμένες περιοχές από την πρωτεύουσα και χρησιμοποιείται για βαριές εργασίες στα δύσκολα και ανώμαλα εδάφη των Ουραλίων και τις ατελείωτες ευθείες του υπερσιβηρικού οδικού δικτύου.

Οι καιρικές συνθήκες που επικρατούν δεν επηρεάζουν τη μοτοσυκλέτα, καθώς λειτουργεί σε θερμοκρασίες από -40ο το χειμώνα έως +40ο το καλοκαίρι στις νότιες Σοβιετικές Δημοκρατίες (Καζακστάν, Τατζικιστάν, Ουζμπεκιστάν, κ.λ.π.). Η αξιοπιστία της σε όλες τις καιρικές συνθήκες και η δύναμη που κρύβει ο κινητήρας της, την κάνουν την πιο δημοφιλή μοτοσυκλέτα μέσα στα σύνορα της Σοβιετικής Ένωσης, με εκατομμύρια φανατικούς οπαδούς και χρήστες για κάθε είδους δουλειά αλλά και διασκέδαση, καθώς το καλάθι της διευκολύνει κατά πολύ τη χρήση της από μια οικογένεια.

Η ανάγκη για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας περιορίζεται αυστηρά στις απαραίτητες ανάγκες των αγοραστών της. Οι αλλαγές που γίνονται εξυπηρετούν περισσότερο τη λειτουργικότητα της χρήσης της, διατηρώντας την τιμή και το κόστος συντήρησή της σε αρκετά χαμηλά επίπεδα για τους αγοραστές. Το βάρος για τις μετέπειτα αλλαγές δίνεται στη διατήρηση του μοναδικού κλασσικού στυλ της και στην εισαγωγή αρχών Ολικής Ποιότητας στο ίδιο εργοστάσιο και στους αντιπροσώπους του ανά τον κόσμο και όχι στο δέλεαρ μιας υπερβολικής σειράς μοντέλων. Η έννοια της ύπαρξής της βασίζεται στην οικονομική δυνατότητα των αγοραστών της συνδυάζοντας ταυτόχρονα την καλύτερη ποιότητα μετάλλων, που είναι και το ζητούμενο από τους περισσότερους αγοραστές, λόγω καιρικών και εδαφικών συνθηκών.

Η μοτοσυκλέτα URAL στην πρώην Σοβιετική Ένωση με πωλήσεις που μέχρι στιγμής αγγίζουν τα 4.000.000 εν ενεργεία μοτοσυκλέτες, γίνεται ένα με την έννοια μοτοσυκλέτα.




________________________________________
Άντε... γειά.blog
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ URAL
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: Forums :: Κλασσικές, Αντίκα & Cafe racer :: Γενικές συζητήσεις-
Μετάβαση σε: