Συνδεθείτε, για να έχετε πρόσβαση σε όλα τα forum και τις κατηγορίες των δημόσιων συζητήσεων.

* Αγωνιστικά νέα
* Chopper & Cruiser
* Enduro & Motard
* Motocross & Trial
* Naked
* On-Off Road
* Scooter, 3 τροχοί & ATV
* SuperSport
* Touring & Sport-Touring
* Ηλεκτροκίνητα & Υβριδικά
* Κλασσικές, Αντίκα & Cafe racer
* Τεχνικά θέματα
* Αρθρα
* Φωτογραφικό υλικό

Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και σας δίνει την δυνατότητα να συμμετέχετε στις δημόσιες συζητήσεις.

Καλή περιήγηση!


Ελληνικό Φόρουμ Μοτοσυκλετισμού
 
ΦόρουμΠόρταλΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΚατάλογος ΜελώνΟμάδες ΜελώνΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 BMW concept e 2011

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Vales
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 517
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011
Ηλικία : 50
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: BMW concept e 2011   28.09.11 18:37

Η BMW Motorrad παρουσίασε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το ηλεκτρικό πρωτότυπο Concept e, το οποίο αποτελεί το σύμβολο και το σημείο εκκίνησης της δραστηριοποίησής της στην "αστική μετακίνηση". Μέχρι το τέλος του 2011, η βαυαρική φίρμα θα παρουσιάσει τα δύο πρώτα της maxi scooter με κινητήρες εσωτερικής καύσης!
Οι Γερμανοί υποστηρίζουν ότι τα δύο νέα scooter παραγωγής θα συνδυάζουν την πρακτικότητα ενός scooter με τα οδηγικά χαρακτηριστικά και την πολυτέλεια των μοτοσικλετών της, καθώς -μεταξύ άλλων- θα είναι εφοδιασμένα με δικύλινδρους κινητήρες.
Το Concept e ανοίγει το σχεδιαστικό ορίζοντα της BMW Motorrad στην κατηγορία, καθώς και τον οικολογικό της ορίζοντα συνολικά.
Ο σχεδιασμός του μπροστινού μέρους υιοθετεί τη φιλοφοσία των scooter ενώ το πίσω μέρος είναι πιο αθλητικό και έχουν χρησιμοποιηθεί ιδιαίτερα χρώματα και ζάντες που παραπέμπουν σε εκείνες των αυτοκινήτων της BMW, καθώς το Concept e θέτει ορισμένα από τα σχεδιαστικά δεδομένα που θα περάσουν στην παραγωγή.
Η πρίζα βρίσκεται στο μπροστινό μέρος του τούνελ και έχει πλαστικό κάλυμμα, ενώ στο Concept e οι καθρέπτες έχουν αντικατασταθεί από μικρές κάμερες που βρίσκονται μέσα στο πίσω φανάρι και μεταδίδουν την εικόνα τους σε δύο οθόνες LCD στο ταμπλό.
Η κεντρική οθόνη μεταδίδει τις κλασσικές ενδείξεις και φυσικά τα στοιχεία για τη φόρτιση της μπαταρίας και την αυτονομία, ενώ ένα εντυπωσιακό στοιχείο του πρωτότυπου scooter είναι τα μπουτόν αφής στο τιμόνι!
Όσο για τα τεχνικά του στοιχεία, η BMW Motorrad δεν αποκάλυψε πολλές λεπτομέρειες στη Φρανκφούρτη. Στο Concept e έχει υιοθετηθεί η ηλεκτρική τεχνολογία του ομίλου, που εφαρμόζεται και στα αυτοκίνητα i3 και i8 που η βαυαρική εταιρεία παρουσιάζει στη γερμανική έκθεση.
Το Concept e, σύμφωνα με τη BMW, έχει αυτονομία περίπου 100 χιλιομέτρων και επιδόσεις ανάλογες ενός scooter μεγάλου κυβισμού. Αυτά τα δύο στοιχεία του επιτρέπουν να καλύπτει και μικρές αποστάσεις έξω από τα όρια της πόλης.
Η φόρτιση της μπαταρίας, που μπορεί να γίνει σε οποιαδήποτε οικιακή πρίζα, διαρκεί περίπου τρεις ώρες, ενώ το Concept e έχει παράλληλα και σύστημα ανάκτησης ενέργειας από το φρενάρισμα.

Πηγή:auto.in.gr



________________________________________
Άντε... γειά.blog
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
BMW concept e 2011
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: Forums :: Μοτοποδήλατα & Ηλεκτροκίνητα :: Γενικές συζητήσεις-
Μετάβαση σε: