Συνδεθείτε, για να έχετε πρόσβαση σε όλα τα forum και τις κατηγορίες των δημόσιων συζητήσεων.

* Αγωνιστικά νέα
* Chopper & Cruiser
* Enduro & Motard
* Motocross & Trial
* Naked
* On-Off Road
* Scooter, 3 τροχοί & ATV
* SuperSport
* Touring & Sport-Touring
* Ηλεκτροκίνητα & Υβριδικά
* Κλασσικές, Αντίκα & Cafe racer
* Τεχνικά θέματα
* Αρθρα
* Φωτογραφικό υλικό

Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και σας δίνει την δυνατότητα να συμμετέχετε στις δημόσιες συζητήσεις.

Καλή περιήγηση!


Ελληνικό Φόρουμ Μοτοσυκλετισμού
 
ΦόρουμΠόρταλΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΚατάλογος ΜελώνΟμάδες ΜελώνΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Η μοτοσυκλέτα ευεργετική για την κοινωνία

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Menos
Διαχειριστής
Διαχειριστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2731
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : Earth
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Η μοτοσυκλέτα ευεργετική για την κοινωνία   07.02.13 3:55

Μια πρωτοποριακή έρευνα για την πραγματική σχέση κόστους προς οφέλος, επικεντρωμένη στον αστικό ιστό του Παρισιού, κατέληξε σε ένα απρόσμενο εύρημα. Η αύξηση χρήσης της μοτοσυκλέτας είναι συνολικά ευεργετική για μια κοινωνία.

Στα πλαίσια της έρευνας, η ευεργετική επίδραση μετρήθηκε με οικονομικούς όρους και αποτυπώθηκε σε ένα όφελος ύψους 168 εκατομμυρίων ευρώ για το διάστημα 2000 έως 2007.

Το όφελος προήλθε από το κέρδος σε χρόνο μετακινήσεων, μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης, διευκόλυνση της στάθμευσης. Όταν υπάρχουν περισσότεροι μοτοσυκλετιστές στους δρόμους, όλοι κερδίζουν.

Η έρευνα διεξάχθηκε με την καθοδήγηση του καθηγητή Pierre Kopp του πανεπιστημίου της Σορβόννης (Παρίσι). Οι ερευνητές αναζήτησαν τις οικονομικές επιπτώσεις της αυξανόμενης χρήσης των δικύκλων μέσα και γύρω από το Παρίσι, στο διάστημα της τελευταίας δεκαετίας. Τα στοιχεία των ετών 2000-2007 ανάδειξαν μια προϊούσα διαρροή χρηστών από το αυτοκίνητο προς τα μέσα μαζικής μεταφοράς και τα δίκυκλα.



Βρέθηκε συγκεκριμένα πως κατά την περίοδο αυτή, η χρήση δικύκλων (μοτοσυκλετών και scooter) αυξήθηκε κατά 36% και αντιπροσωπεύει πλέον το 7% όλων (δημόσιων και ιδιωτικών) των μετακινήσεων.

Δεν έχει αυξηθεί μόνον ο αριθμός των ανθρώπων που μετακινούνται με δίκυκλα αλλά και η πυκνότητα της χρήσης, κατά 100 εκατ. επιβατοχιλιόμετρα. Το 53% της αύξησης οφείλεται σε επιβάτες που εγκατέλειψαν τα δημόσια μέσα μεταφοράς για χάρη ενός δικύκλου, ενώ το 26,5% προέρχεται από πρώην οδηγούς αυτοκινήτων.

Οι θετικές επιπτώσεις από τη μεταστροφή αυτή εστιάζονται κυρίως στην εντυπωσιακή μείωση του χρόνου μετακίνησης. Ο αναβάτης ενός διτρόχου ξοδεύει το μισό χρόνο για μια διαδρομή από ό,τι ο οδηγός ενός ιδιωτικού αυτοκινήτου. Όσο για τον μέσο χρόνο αναζήτησης θέσης πάρκινγκ, από τα 16 λεπτά (για τα αυτοκίνητα), μειώνεται στα....0' για τις μοτοσυκλέτες!

Η αλλαγή των συνηθειών και η επιλογή πολλών επιβατών να περάσουν από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στο δίκυκλο, έχει κι αυτή θετικές επιπτώσεις. Ο χρόνος μετακίνησης μειώνεται κατά 60%, όφελος που αποτιμάται στα 162 εκατ. ευρώ. Αν το ποσό αυτό «διορθωθεί» συμψηφίζοντας το κόστος των τραυματιών και των εκπομπών ρύπων, και πάλι το αποτέλεσμα παραμένει θετικό στα 62 εκατομμύρια ευρώ.

Η ίδια μετακίνηση προς τις μοτοσυκλέτες και τα σκούτερ επιδρά θετικά και στον φόρτο του δικτύου δημόσιων μεταφορικών μέσων. Κατά την τελευταία δεκαετία η χρήση του αυξήθηκε κατά 11% στο Παρίσι. Ο περιορισμός της χρήσης των αυτοκινήτων και η αύξηση των δικύκλων απελευθερώνει πολύτιμο χώρο στους δρόμους της γαλλικής πρωτεύουσας, με οφέλη για τα Δημόσια Μέσα Μεταφοράς.

Δηλαδή μειώνει την κυκλοφοριακή συμφόρηση, τον χρόνο των μετακινήσεων, την εκπομπή ρύπων και την κατανάλωση καυσίμου.

Περισσότεροι μοτοσυκλετιστές και όλοι κερδίζουν

Ο καθηγητής Pierre Kopp συνοψίζοντας αναφέρει ότι η αύξηση της χρήσης των δικύκλων είναι «αναπόφευκτη» καθώς τα οχήματα αυτά διαθέτουν «πολύ θελκτικά χαρακτηριστικά». Οι αριθμοί επίσης δείχνουν ότι η αύξηση προσφέρει πλεονεκτήματα συνολικά στην κοινωνία.

Οι μοτοσυκλέτες και τα σκούτερ είναι σε τελική ανάλυση η επιλογή που προσφέρει τον καλύτερο συνδυασμό προσωπικού και δημόσιου οφέλους μειώνοντας τον χρόνο και το κόστος μετακίνησης, τον κυκλοφοριακό φόρτο και την συνολική κατανάλωση καυσίμων, ενώ επιβαρύνει λιγότερο και τις οδικές υποδομές.

Πηγή autocarnet.blogspot.com
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://cbrxx.darkbb.com
Erecozi
Συντονιστής
Συντονιστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 361
Ημερομηνία εγγραφής : 07/03/2014
Τόπος : Θεσσαλονικη
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η μοτοσυκλέτα ευεργετική για την κοινωνία   06.04.14 22:04

δλδ επρεπε να γινει μελετη για να καταλαβουμε τα αυτονοητα???
πανε απο την μια πλευρα της Θεσσαλονικης μεχρι την αλλη με λεωφοριο και πανε και με ενα μικρου κυβισμού δικυκλο.
δίκυκλο μιση ωρα λεωφορείο 1ωρα και 20 λεπτα στην καλύτερη
κοστος 0,60 ευρω το δικυκλο 0,9 αν εχεις παρει διπλο εισητηριο  απο πριν ,αν το βγαλεις απο το μηχανημα του λεωφοριου το ιδιο εισητηριο 1 ευρω αν κανεις το λαθος και παρεις 2 απλα φτανει μεχρι και 2 ευρω το κοστος.
ρυπογονες ουσιες ενα πραγμα θα πω βαλε την αφεντομουτσουναρα σου πισω απο ενα παπακι την ωρα που ξεκιναει και κανε το ιδιο με ενα λεωφοριο αξια ... ανεκτίμητη
και μετα εχει το θεμα του κρυου(μηχανη) και τις μασχαλιτιδας (μεσα μαζικης μεταφορας)
ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΚΡΥΟΟΟΟΟΟΟ!!!!
και για να μην ξεχνιομαστε κατι που δεν αναφερει η ερευνα ποιο πανω το κοστος σε ζωες.
ειναι δυσκολος παραγοντας να τον παρακολουθησεις αλλα θα σας μεταφερω καποια απλα παραδειγματα
ποσες φορες εχετε δει να τρακαρει μηχανη με μηχανη??? αν οχι μηδενικες ισως ελαχιστες
ποσες φορες εχουμε δει να τρακαρει αμαξι με αμαξι παμπολες φταιει ο ογκος φταει η ορατοτητα φταιει η ελλειψη τοου φοβου διοτι εισαι "ασφαλης" μεσα σε ενα κουτι φταιει το κουφιο το κεφαλι καποιον οδηγων μην με βαζετε να παρω θεση.
και για να κλεισω θα μεταφερω και μια αλλη ερευνα που εχω διαβασει που λεει οτι το 80% περιπου των ατυχηματων μεταξι μηχανης αυτοκινητου υπαιτιοι ειναι οι οδηγοι αυτοκινητων και μονο το 20% οι μηχανες.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Η μοτοσυκλέτα ευεργετική για την κοινωνία
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: Γενικά θέματα :: Καφενείο - Γενικές-
Μετάβαση σε: