Συνδεθείτε, για να έχετε πρόσβαση σε όλα τα forum και τις κατηγορίες των δημόσιων συζητήσεων.

* Αγωνιστικά νέα
* Chopper & Cruiser
* Enduro & Motard
* Motocross & Trial
* Naked
* On-Off Road
* Scooter, 3 τροχοί & ATV
* SuperSport
* Touring & Sport-Touring
* Ηλεκτροκίνητα & Υβριδικά
* Κλασσικές, Αντίκα & Cafe racer
* Τεχνικά θέματα
* Αρθρα
* Φωτογραφικό υλικό

Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και σας δίνει την δυνατότητα να συμμετέχετε στις δημόσιες συζητήσεις.

Καλή περιήγηση!
Συνδεθείτε, για να έχετε πρόσβαση σε όλα τα forum και τις κατηγορίες των δημόσιων συζητήσεων.

* Αγωνιστικά νέα
* Chopper & Cruiser
* Enduro & Motard
* Motocross & Trial
* Naked
* On-Off Road
* Scooter, 3 τροχοί & ATV
* SuperSport
* Touring & Sport-Touring
* Ηλεκτροκίνητα & Υβριδικά
* Κλασσικές, Αντίκα & Cafe racer
* Τεχνικά θέματα
* Αρθρα
* Φωτογραφικό υλικό

Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και σας δίνει την δυνατότητα να συμμετέχετε στις δημόσιες συζητήσεις.

Καλή περιήγηση!
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


Ελληνικό Φόρουμ Μοτοσυκλετισμού
 
ΦόρουμΠόρταλΑναζήτησηLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση

 

 6D: Ολοκαίνουργια τεχνολογία σε κράνος

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Menos
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Menos


Αριθμός μηνυμάτων : 2732
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011
Ηλικία : 51
Τόπος : Earth
Άντρας

6D: Ολοκαίνουργια τεχνολογία σε κράνος Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: 6D: Ολοκαίνουργια τεχνολογία σε κράνος   6D: Ολοκαίνουργια τεχνολογία σε κράνος Empty09.02.13 19:35

Μια νέα τεχνολογία που προστατεύει αποτελεσματικότερα το κεφάλι του αναβάτη μετά από πτώση σε χαμηλή ταχύτητα χρησιμοποιεί μια μικρή εταιρεία από την Καλιφόρνια των ΗΠΑ.

6D: Ολοκαίνουργια τεχνολογία σε κράνος 6d_110

Η συγκεκριμένη τεχνολογία ονομάζεται 6D και χρησιμεύει στην προστασία του κεφαλιού του αναβάτη σε πτώσεις με χαμηλές ταχύτητες. Οι τεχνολογίες που χρησιμοποιούν τα σημερινά κράνη – τα οποία αποτελούνται από μια επένδυση από Styrofoam (ή EPS) και το εξωτερικό κέλυφος – αφορούν κυρίως στην προστασία του κεφαλιού σε προσκρούσεις μεγάλης ταχύτητας. Ωστόσο, ακόμη και μια μικρής ταχύτητας πτώση (για παράδειγμα, στο χώμα) μπορεί να προκαλέσει διάσειση.

Η νέα αυτή τεχνολογία, λοιπόν, φροντίζει να καλύψει αυτή την έλλειψη. Εκεί που τα υπόλοιπα κράνη αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο της διάσεισης με πυκνότερο Styrofoam, η τεχνολογία 6D χρησιμοποιεί gel ανάμεσα σε δύο στρώσεις Styrofoam. To gel αυτό τοποθετείται ανάμεσα σε δύο δίσκους (ένας σε κάθε στρώση του Styrofoam), οι οποίοι κινούνται σε έξι διαφορετικές κατευθύνσεις – εξ’ ου και το όνομα 6D.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://cbrxx.darkbb.com
Menos
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Menos


Αριθμός μηνυμάτων : 2732
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011
Ηλικία : 51
Τόπος : Earth
Άντρας

6D: Ολοκαίνουργια τεχνολογία σε κράνος Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 6D: Ολοκαίνουργια τεχνολογία σε κράνος   6D: Ολοκαίνουργια τεχνολογία σε κράνος Empty09.02.13 19:36

Αυτή η προσθήκη είναι που, σύμφωνα με τους ειδικούς προστατεύει αποτελεσματικότερα το κεφάλι του αναβάτη ενάντια στη διάσειση που μπορεί να φέρει μια πτώση με λίγα χιλιόμετρα. Το μυστικό της είναι ότι διαχωρίζει τους δύο τύπους πτώσεων (με λίγα χιλιόμετρα ή με πολλά) και αντιδρά ανάλογα.

6D: Ολοκαίνουργια τεχνολογία σε κράνος 6d_210

Η τεχνολογία 6D θα μπορούσε να αποβεί υπερπολύτιμη κυρίως σε MX και enduro κράνη, των οποίων οι κάτοχοι είναι πιο επιρρεπείς σε πτώσεις με λίγα χιλιόμετρα. Η εταιρεία που την εισήγαγε ανακοίνωσε πως θα ξεκινήσει τη διάθεση του πρώτου της κράνους (ATR-1 θα ονομάζεται) το Φεβρουάριο του 2013.

Πηγή: http://www.mototriti.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://cbrxx.darkbb.com
 
6D: Ολοκαίνουργια τεχνολογία σε κράνος
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Κρανος ic r
» Φόρα το κράνος σου.
» κρανος AGV Stealth
» κρανος Xlite
» Πώς κατασκευάζεται ένα κράνος από αλουμίνιο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: Γενικά θέματα :: Καφενείο - Γενικές-
Μετάβαση σε: