Συνδεθείτε, για να έχετε πρόσβαση σε όλα τα forum και τις κατηγορίες των δημόσιων συζητήσεων.

* Αγωνιστικά νέα
* Chopper & Cruiser
* Enduro & Motard
* Motocross & Trial
* Naked
* On-Off Road
* Scooter, 3 τροχοί & ATV
* SuperSport
* Touring & Sport-Touring
* Ηλεκτροκίνητα & Υβριδικά
* Κλασσικές, Αντίκα & Cafe racer
* Τεχνικά θέματα
* Αρθρα
* Φωτογραφικό υλικό

Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και σας δίνει την δυνατότητα να συμμετέχετε στις δημόσιες συζητήσεις.

Καλή περιήγηση!


Ελληνικό Φόρουμ Μοτοσυκλετισμού
 
ΦόρουμΠόρταλΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΚατάλογος ΜελώνΟμάδες ΜελώνΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Ταξίδι με μοτοσικλέτα Μέρος I - Το σωστό φόρτωμα

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
sakisBT
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 17
Ημερομηνία εγγραφής : 05/02/2013
Ηλικία : 42
Τόπος : Λαρισα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Ταξίδι με μοτοσικλέτα Μέρος I - Το σωστό φόρτωμα   15.02.13 3:40

Σύντομα όλοι μας
θα ξεκινήσουμε για τις διακοπές μας, οι περισσότεροι από εμάς
επιλέγοντας (σοφά) τη μοτοσικλέτα μας για να απολαύσουμε τι λίγες ημέρες
μακριά από την καθημερινότητα. Θα χρειαστεί όμως να γνωρίζουμε τον
τρόπο με τον οποίο θα φορτώσουμε τη μοτοσικλέτα μας ώστε να πετύχουμε
δύο πράγματα κυρίως:


1.Να μην κουραστούμε αναζητώντας λύσεις που ήδη είναι γνωστές

2.Να είμαστε ασφαλείς επάνω στη μοτοσικλέτα μας, τουλάχιστον όσον αφορά το επιπλέον φορτίο.

Για του λόγους
αυτούς θεωρούμε απαραίτητο ότι θα πρέπει να προμηθευτείτε κάποια
αξεσουάρ για τη μοτοσικλέτα σας. Είτε κανονικές πλαστικές - σκληρές
βαλίτσες, είτε
tank bag,
είτε βαλίτσες «σαμάρια», είτε σχάρα αποσκευών είτε όλα αυτά μαζί. Από
τα αξεσουάρ αυτά εξαρτάται η μεταφορική ικανότητα της μοτοσικλέτας σας.
Επιπλέον μπορείτε να προμηθευτείτε ιμάντες ή το γνωστό ελαστικό διχτάκι,
που καλό είναι να έχετε μαζί σας, ακόμη και αν έχετε αγοράσει τις
ακριβότερες βαλίτσες (κάλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε...). Θα
πρέπει να γνωρίζουμε ότι εδώ το κόστος παίζει σημαντικό ρόλο. Ισχύει ο
γενικός κανόνας: «Ότι πληρώνεις παίρνεις». Εάν έχουμε
μεγαλεπήβολα σχέδια για ταξίδι στην Ευρώπη ή το γύρο της Ελλάδας, τότε
θα πρέπει να κάνουμε μια παραπάνω, οικονομική, θυσία.


Οι
περισσότεροι κατασκευαστές μοτοσικλετών έχουν πλέον στη γκάμα τους
αξεσουάρ φόρτωσης ειδικά για το κάθε μοντέλο. Εννοείτε ότι είναι σαφώς
προτιμότερα διότι έχουν μελετηθεί για τη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα και
δεν παρουσιάζουν προβλήματα εργονομίας και εφαρμογής
.
Προσέξτε να μην
υπερβάλλετε όμως, καθώς κάθε μοτοσικλέτα έχει τα όριά της σε σχέση με το
φορτίο που μπορεί να μεταφέρει. Το μέγιστο βάρος αναγράφεται μέσα στο
User's Manual της μοτοσικλέτας σας και καλό είναι να το γνωρίζετε. Είναι αδύνατο να μεταφέρετε ολόκληρη την οικοσκευή σας με μια μοτοσικλέτα.





Τάξη

Καθώς ο χώρος μας
είναι περιορισμένος είναι απαραίτητο να διατηρήσουμε ένα επίπεδο τάξης
στα όσα θα κάνουμε. Καλό είναι να συγκεντρώσουμε όλα τα προς φόρτωση
αντικείμενα σε έναν χώρο ώστε να έχουμε μια εποπτεία. Εάν τα πράγματα
που σκοπεύουμε να φορτώσουμε χωρούν επάνω σε ένα διπλό κρεβάτι, τότε
είμαστε σε καλό δρόμο...

Καλό είναι πριν
ακόμη αρχίσουμε το φόρτωμα, να αξιολογήσουμε τη σημασία της κάθε
αποσκευής. Μην τρομάζετε.... Πολλοί πέρασαν εκπληκτικά στις διακοπές
τους ακόμη κι αν αναγκάστηκαν να αφήσουν τις ρακέτες πίσω... Εσείς όμως
επιλέγετε. Είναι προφανές ότι όλοι μας αναγκαστήκαμε κάποτε να αφήσουμε
πίσω το... πιστολάκι των μαλλιών της φίλης μας. Άλλοι με επιτυχία και
άλλοι μαζί με το πιστολάκι άφησαν πίσω και τη φίλη τους...





Κανόνες


Υπάρχουν μερικοί κανόνες για το φόρτωμα, που θα κάνουν τη ζωή σας πολύ πιο άνετη:
1.Ξεχωρίζω όσα
πράγματα θα μου είναι άμεσα χρήσιμα και επιλέγω να τα τοποθετήσω
τελευταία και σε άμεσης πρόσβασης σημείο - συνήθως το
tank bag (πορτοφόλι,
χρήματα, γυαλιά ηλίου, καπέλο, αντηλιακό, φωτογραφική μηχανή, υγρό για
τσιμπήματα εντόμων, εργαλεία κ.ο.κ.). Τα τοποθετώ με τέτοιο τρόπο ώστε
να μπορώ να τα βρω με τη μικρότερη δυνατή προσπάθεια.

2.Επιλέγω να
τοποθετήσω πρώτα τις πιο βαριές αποσκευές. Τις τοποθετώ όσο πιο χαμηλά
γίνεται. Είτε στο κάτω μέρος από τις βαλίτσες, είτε στο κάτω μέρος του
tank bag. Αποφεύγω να τοποθετήσω βαριά αντικείμενα στο top case (δες σχετικές εικόνες).
3.Προσπαθώ να μην αφήνω ελεύθερο χώρο στο φόρτωμα, ώστε οι αποσκευές να είναι ακίνητες μέσα στις βαλίτσες τους.
4.Εχω
τοποθετήσει, ανά ενότητες, τα ρούχα πρώτα σε πλαστικές σακκούλες. Με τον
τρόπο αυτό έχω μεγαλύτερη τάξη και επιπλέον έχω και μια ασφάλεια στην
περίπτωση που βρέξει.

5.Πριν ξεκινήσω
ελέγχω ώστε οι αποσκευές μου να μην κουνιούνται ανεξέλεγκτα. Εννοείται
ότι προσέχω να μην έρχονται σε επαφή με τμήματα της μοτοσικλέτας που
κινούνται (τροχοί, αλυσίδα) ή με τμήματα που λειτουργούν σε υψηλή
θερμοκρασία (εξάτμιση). Πολλοί έχουν (έχουμε...) δει τις αποσκευές τους
να γίνονται «φλαμπέ» πριν καν φτάσουν στον προορισμό τους...

6.Εάν έχω στόχο
να κάνω αγορές εκεί που θα πάω, φροντίζω ώστε να έχω προβλέψει τον
αντίστοιχο χώρο για τη μεταφορά τους πριν ξεκινήσω.

7.Οταν οδηγώ με τη μοτοσικλέτα φορτωμένη ξεχνάω τον Rossi
που κρύβω μέσα μου. Η μοτοσικλέτα είναι βαριά ενώ τις περισσότερες
φορές έχει επάνω της και τον συνεπιβάτη που δεν οφείλει να υποστεί τις
δικές μας οδηγικές ανησυχίες. Τις αφήνουμε για άλλες στιγμές. Δεν
ξεχνάμε ότι το βάρος είναι αυξημένο και άρα τα φρένα έχουν επωμιστεί
μεγαλύτερο φορτίο. Μπορεί να χρειάζονται (σχεδόν βέβαιο) μεγαλύτερες
αποστάσεις για να ακινητοποιήσουν τη μοτοσικλέτα μας.



Κανόνες
Υπάρχουν μερικοί κανόνες για το φόρτωμα, που θα κάνουν τη ζωή σας πολύ πιο άνετη:
1.Ξεχωρίζω όσα
πράγματα θα μου είναι άμεσα χρήσιμα και επιλέγω να τα τοποθετήσω
τελευταία και σε άμεσης πρόσβασης σημείο - συνήθως το
tank bag (πορτοφόλι,
χρήματα, γυαλιά ηλίου, καπέλο, αντηλιακό, φωτογραφική μηχανή, υγρό για
τσιμπήματα εντόμων, εργαλεία κ.ο.κ.). Τα τοποθετώ με τέτοιο τρόπο ώστε
να μπορώ να τα βρω με τη μικρότερη δυνατή προσπάθεια.

2.Επιλέγω να
τοποθετήσω πρώτα τις πιο βαριές αποσκευές. Τις τοποθετώ όσο πιο χαμηλά
γίνεται. Είτε στο κάτω μέρος από τις βαλίτσες, είτε στο κάτω μέρος του
tank bag. Αποφεύγω να τοποθετήσω βαριά αντικείμενα στο top case (δες σχετικές εικόνες).
3.Προσπαθώ να μην αφήνω ελεύθερο χώρο στο φόρτωμα, ώστε οι αποσκευές να είναι ακίνητες μέσα στις βαλίτσες τους.
4.Εχω
τοποθετήσει, ανά ενότητες, τα ρούχα πρώτα σε πλαστικές σακκούλες. Με τον
τρόπο αυτό έχω μεγαλύτερη τάξη και επιπλέον έχω και μια ασφάλεια στην
περίπτωση που βρέξει.

5.Πριν ξεκινήσω
ελέγχω ώστε οι αποσκευές μου να μην κουνιούνται ανεξέλεγκτα. Εννοείται
ότι προσέχω να μην έρχονται σε επαφή με τμήματα της μοτοσικλέτας που
κινούνται (τροχοί, αλυσίδα) ή με τμήματα που λειτουργούν σε υψηλή
θερμοκρασία (εξάτμιση). Πολλοί έχουν (έχουμε...) δει τις αποσκευές τους
να γίνονται «φλαμπέ» πριν καν φτάσουν στον προορισμό τους...

6.Εάν έχω στόχο
να κάνω αγορές εκεί που θα πάω, φροντίζω ώστε να έχω προβλέψει τον
αντίστοιχο χώρο για τη μεταφορά τους πριν ξεκινήσω.

7.Οταν οδηγώ με τη μοτοσικλέτα φορτωμένη ξεχνάω τον Rossi
που κρύβω μέσα μου. Η μοτοσικλέτα είναι βαριά ενώ τις περισσότερες
φορές έχει επάνω της και τον συνεπιβάτη που δεν οφείλει να υποστεί τις
δικές μας οδηγικές ανησυχίες. Τις αφήνουμε για άλλες στιγμές. Δεν
ξεχνάμε ότι το βάρος είναι αυξημένο και άρα τα φρένα έχουν επωμιστεί
μεγαλύτερο φορτίο. Μπορεί να χρειάζονται (σχεδόν βέβαιο) μεγαλύτερες
αποστάσεις για να ακινητοποιήσουν τη μοτοσικλέτα μας.




________________________________________
Όλα είναι δρόμος

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Menos
Διαχειριστής
Διαχειριστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2731
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011
Ηλικία : 44
Τόπος : Earth
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ταξίδι με μοτοσικλέτα Μέρος I - Το σωστό φόρτωμα   15.02.13 6:08

Έίχα κάνει όλα τα παραπάνω και το ταξίδι μου έγινε με ιδιαίτερη ευκολία.
Η ταξινόμηση του βάρους παίζει εναν σημαντικό ρόλο.. και καλό επίσης, είναι πάντα να τοποθετούμε τα πιο "άμεσα χρήσιμα" μπροστά, για να μην ψαχνόμαστε κάθε τόσο για το κάθε τι.



Ωραία και αναλυτική παρουσίαση Σάκη!
Αναμένω το 2ο μέρος! popcorn
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://cbrxx.darkbb.com
sakisBT
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 17
Ημερομηνία εγγραφής : 05/02/2013
Ηλικία : 42
Τόπος : Λαρισα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ταξίδι με μοτοσικλέτα Μέρος I - Το σωστό φόρτωμα   15.02.13 7:34

Οι περισσότεροι από εδώ μέσα έχετε αρκετά περισσότερα χρονιά από εμένα

Οι περισσότεροι επίσης μπορεί και να έχετε πολλά πολλά περισσότερα χιλιόμετρα από εμένα...




!!! ΓΙΑ ΑΥΤΌ ΠΉΡΑ ΤΟ ΘΆΡΡΟΣ ΚΑΙ ΈΒΑΛΑ ΤΟ!!{{
Ταξίδι με μηχανή - Προετοιμασία}}}

________________________________________
Όλα είναι δρόμος

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
sakisBT
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 17
Ημερομηνία εγγραφής : 05/02/2013
Ηλικία : 42
Τόπος : Λαρισα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ταξίδι με μοτοσικλέτα Μέρος I - Το σωστό φόρτωμα   15.02.13 7:38

Ταξίδι με μοτοσικλέτα Μέρος ΙΙ – Έλεγχος μοτοσικλέτας


Owner's Manual

Πριν από όλα θα ήθελα να σας προτρέψω να πάρετε μαζί σας το Owner's Manual
της μοτοσικλέτας σας, το Εγχειρίδιο Χρήσης δηλαδή, το μικρό βιβλιαράκι
που περιέχει τις βασικές πληροφορίες για τη σωστή λειτουργία της
μοτοσικλέτας σας. Εκεί, στα ψιλά γράμματα που λίγοι έχουν διαβάσει,
πολλές φορές βρίσκεται η λύση σε προβλήματα που μπορεί να εμφανιστούν
την πιο ακατάλληλη στιγμή. Δεν πιάνει χώρο και πιθανότατα να μας σώσει.
Επιπλέον περιέχει σημαντικά στοιχεία που αφορούν τους παρακάτω ελέγχους
που θεωρούμε απαραίτητο να γίνουν πριν το ταξίδι:



Ελαστικά

Ισως ο
σημαντικότερος παράγων, αφού τα ελαστικά είναι το μέσο που μας
εξασφαλίζει ασφαλή επαφή με το οδόστρωμα. Παλαιότερα κάποιοι θεωρούσαν
ότι ελαστικά τα αλλάζουμε το φθινόπωρο οπότε και θα είμαστε
προετοιμασμένοι για το χειμώνα που οι συνθήκες είναι χειρότερες (κυρίως
λόγω των βροχών). Η θεωρία αυτή πρέπει να εκλείψει. Αλλάζουμε ελαστικά,
όταν αυτά φθαρούν και δεν αναβάλουμε ούτε ημέρα την αντικατάστασή τους
με νέα. Επίσης δεν συζητάμε την τοποθέτηση μεταχειρισμένων ελαστικών ή
άλλη λύση αμφίβολου αποτελέσματος. Εάν πριν φύγουμε για διακοπές τα
ελαστικά μας βρίσκονται κοντά στο δείκτη φθοράς τους ή, ακόμη χειρότερα,
τον έχουν φτάσει, τότε κινούμαστε προς την αλλαγή τους με νέα ελαστικά.
Ενδεικτικά να πούμε ότι εάν το πέλμα έχει λιγότερο των 2
mm
πέλμα η αντικατάσταση είναι αναπόφευκτη. Το ίδιο φυσικά συμβαίνει στην
περίπτωση που τα ελαστικά μας έχουν εμφανίσει ρωγμές, σκασίματα ή άλλα
σημάδια φθοράς.
Δυστυχώς πολλοί από εκείνους που δεν σεβάστηκαν αυτόν τον κανόνα υπέφεραν πολύ πριν καταλάβουν το σφάλμα τους.
Έλεγχος των παραπάνω μπορεί να γίνει με μια επίσκεψη στο κατάστημα
ελαστικών που εμπιστευόμαστε. Ο τεχνικός θα μας συμβουλέψει ανάλογα.
Επίσης θα μας πει και τις σωστές πιέσεις που πρέπει να έχουμε στα
ελαστικά μας, ώστε να μπορέσουμε να ταξιδέψουμε με φορτίο, χωρίς
πρόβλημα.




Φρένα

Απαραίτητος είναι ο
έλεγχος στο σύστημα των φρένων για προφανείς λόγους. Ελέγχουμε πρώτα απ'
όλα για διαρροές στο κύκλωμα. Στη συνέχεια ελέγχουμε το πάχος των
δίσκων και το πάχος των τακακιών. Εάν κάποιο από τα δύο πλησιάζει στο
όριο αντικατάστασής του, την προγραμματίζουμε άμεσα.




Αλυσίδα

Πολλοί πιστεύουν ότι
η αλυσίδα είναι εξάρτημα που τοποθετήθηκε μιας και δια παντός στη
μοτοσικλέτα. Αυτό φυσικά δεν ισχύει. Η αλυσίδα θέλει συχνό έλεγχο και
λίπανση, τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Πρώτα ελέγχουμε το τζόγο
ώστε να βρίσκεται στα όρια που λέει ο κατασκευαστής (το βρίσκουμε
διαβάζοντας το Owner
's Manual).
Στη συνέχεια αφού ανασηκώσουμε τη μοτοσικλέτα ώστε ο πίσω τροχός να
είναι στον αέρα, ελέγχουμε ότι ο τροχός περιστρέφεται ομαλά χωρίς άλλες
στιγμές να κινείται εύκολα και άλλες δύσκολα (εάν αυτό συμβαίνει η
αλυσίδα είναι για πέταμα). Σημαντικό είναι εάν κάνουμε πολλά χιλιόμετρα
με φορτίο, να ελέγχουμε τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα τον τζόγο της
αλυσίδας. Είναι προφανές ότι το φορτίο και το ταξίδι την καταπονούν
σημαντικά.







Γρανάζια αλυσίδας

Επίσης τα γρανάζια
της αλυσίδας είναι από τα εξαρτήματα που χρειάζονται έλεγχο. Κοιτάμε τα
δόντια τους να είναι συμμετρικά και όχι μυτερά. Τα φθαρμένα δόντια
γίνονται στην άκρη τους μυτερά και γίνονται επίσης στραβά (στο προφίλ
τους). Εάν παρατηρήσουμε κάτι τέτοιο τότε τα γρανάζια χρειάζονται αλλαγή
(εάν λείπουν δόντια -το έχω δει και αυτό- τότε δεν συζητάμε την
αντικατάστασή τους...). Συνήθως οι κατασκευαστές συνιστούν ταυτόχρονα
αλλαγή των γραναζιών της μετάδοσης και μαζί αλλαγή της αλυσίδας.





Εδράσεις τροχών (ρουλεμάν)

Οι τροχοί εδράζονται
πάνω σε ρουλεμάν τα οποία πολλές φορές, μετά από την πολύχρονη χρήση
χρειάζονται αντικατάσταση. Μια επίσκεψη στο συνεργείο θα λύσει το
πρόβλημα. Εάν θέλετε να κάνετε μόνοι σας τον έλεγχο πρέπει να σηκώσετε
τη μοτοσικλέτα ώστε ο τροχός που θα ελέγξετε να βρίσκεται στον αέρα. Στη
συνέχεια προσπαθείτε να κινήσετε τον τροχό κάθετα στο επίπεδο
περιστροφής του. Εάν διαπιστώσετε τον παραμικρό τζόγο τότε υπάρχει θέμα
με τα ρουλεμάν.






Έδραση τιμονιού (λαιμός)

Αντίστοιχα ρουλεμάν
στηρίζουν και το λαιμό της μοτοσικλέτας και σχετίζονται με το πόσο
ομαλός είναι ο τρόπος που κινείται το σύστημα διεύθυνσης της
μοτοσικλέτας. Το πιο χαρακτηριστικό σύμπτωμα είναι ότι το τιμόνι
«μαγκώνει» στο κέντρο της διαδρομής του (στην ευθεία). Επίσης καλό
είναι, με τη βοήθεια ενός ακόμη ατόμου να ελέγξουμε για τζόγους στο
τιμόνι. Σηκώνουμε τη μοτοσικλέτα ώστε το μπροστινό μέρος να είναι στον
αέρα και προσπαθούμε να κινήσουμε το σύστημα διεύθυνσης κάθετα στο
επίπεδο περιστροφής του. Εάν εντοπίσουμε τζόγο το σύστημα χρειάζεται
έλεγχο. Μπορεί βέβαια να μην χρειάζεται νέα ρουλεμάν, αλλά απλά σφίξιμο
στο λαιμό.




Ηλεκτρικό σύστημα

Ελέγχουμε τη
μοτοσικλέτα μας για γυμνά καλώδια ή χτυπήματα ή φισέτες που είναι
μισοβγαλμένες. Πολλές φορές ακόμη και ανόητα χτυπήματα μικρής σημασίας
έχουν προκαλέσει ζημιές στο ηλεκτρικό σύστημα κάτι που εμφανίζεται
συνήθως ως πρόβλημα τη λάθος στιγμή. Προσέξτε ότι εάν έχετε χτυπήσει
γερά το αριστερό καπάκι του κινητήρα (όπου βρίσκεται η γεννήτρια) τότε
ενδέχεται να έχει δημιουργηθεί πρόβλημα. Εννοείται ότι αντικαθιστούμε
κάθε καμένη λυχνία.




Φώτα

Εννοείται ότι
αντικαθιστούμε κάθε καμένη λυχνία πριν από οτιδήποτε άλλο. Εκτός από
αυτό κάνουμε έναν έλεγχο για το ότι όλες οι λειτουργείς των φώτων
γίνονται κανονικά. Ειδικά ότι λειτουργούν
stop
και φλας. Με μια φορτωμένη και δυσκίνητη μοτοσικλέτα δεν έχουμε την
ευκαιρία για γρήγορους ελιγμούς, οπότε πρέπει να ενημερώνουμε τους
υπόλοιπους χρήστες του δρόμου για τις προθέσεις μας.




Αναρτήσεις

Συνήθως ένας οπτικός
έλεγχος αρκεί. Αυτό βέβαια όταν η μοτοσικλέτα σας είναι σε καλή
κατάσταση και οι αναρτήσεις λειτουργούν σωστά (σε αντίθετη περίπτωση
πρέπει να επισκεφτείτε το συνεργείο σας). Αυτό που αναζητούμε είναι
ενδείξεις διαρροής λαδιού από τις αναρτήσεις. Επίσης κάνουμε έναν έλεγχο
ότι οι πλάκες του τιμονιού (άνω και κάτω) είναι σφιγμένες. Πριν
ξεκινήσετε ενημερωθείτε από το
User's Manual
για το τι ακριβώς ρυθμίζει κάθε ρυθμιστής της ανάρτησης της
μοτοσικλέτας σας. Είναι σίγουρο ότι εάν φορτώσετε πολύ τη μοτοσικλέτα
σας θα πρέπει να αυξήσετε τις προφορτίσεις (τέτοια ρύθμιση έχουν σχεδόν
όλες οι μοτοσικλέτες), ώστε να μπορέσετε με το φορτίο να έχετε αξιοπρεπή
και ασφαλή οδική συμπεριφορά.






Λιπαντικό

Μια αλλαγή λιπαντικού πριν ξεκινήσετε δεν βλάπτει. Το αντίθετο μάλιστα. Εάν έχετε να αλλάξετε λάδια πάνω από 5.000km
τότε είναι απαραίτητο, καθώς ειδικά στην Ελλάδα, οι θερμοκρασίες που θα
συναντήσετε είναι υψηλές και θα ταλαιπωρήσουν το λιπαντικό. Με φρέσκο
λιπαντικό είστε σχεδόν σίγουροι ότι δεν θα αντιμετωπίσετε προβλήματα
στον κινητήρα ή στη μετάδοση. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού δεν ξεχνάμε
να ελέγχουμε τη στάθμη των λαδιών του κινητήρα σε τακτικά χρονικά
διαστήματα (κάθε 1.000
km τουλάχιστον).






Ψυκτικό υγρό


Ελέγξτε το δοχείο
διαστολής του ψυκτικού σας (αυτό το λευκό δοχείο) ώστε η στάθμη του
ψυκτικού να είναι μέσα στα όρια. Ο έλεγχος γίνεται με τη μοτοσικλέτα
κρύα. Καλό είναι να ανοίξετε και την τάπα του ψυγείου και να βεβαιώσετε
ότι είναι πλήρως γεμάτο. Φυσικά, εάν χρειαστεί συμπληρώστε ψυκτικό υγρό.






Εργαλεία μοτοσικλέτας

Δεν ξεχνώ να ελέγξω
ότι το μικρό σετ εργαλείων της μοτοσικλέτας μου πρέπει να έχει όλα του
τα εργαλεία σε καλή κατάσταση. Ιδανικά (θα σας το αναλύσουμε σε επόμενο
άρθρο) φτιάχνουμε ένα δικό μας σετ εργαλείων. Τουλάχιστον όμως αυτό που
συνοδεύει τη μοτοσικλέτα μας πρέπει να είναι πλήρες.





________________________________________
Όλα είναι δρόμος

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Erecozi
Συντονιστής
Συντονιστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 361
Ημερομηνία εγγραφής : 07/03/2014
Τόπος : Θεσσαλονικη
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ταξίδι με μοτοσικλέτα Μέρος I - Το σωστό φόρτωμα   09.03.14 23:41

ωραιος σαφης λιτος και κατανοητος αντε τωρα που μπηκε και η ανοιξη να αρχισουμε σιγα σιγα να τα κανουμε και πραξη!!! Bravo 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Ινδιανος
Συντονιστής
Συντονιστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 659
Ημερομηνία εγγραφής : 07/03/2014
Τόπος : Νεοι Ποροι
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ταξίδι με μοτοσικλέτα Μέρος I - Το σωστό φόρτωμα   10.03.14 4:30

Πραγματικα ωραιο και σαφες κειμενο,ανυπομονω το θεμα με τα εργαλεια...

________________________________________
Κανονισμοί χρήσης Φόρουμ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Jimacos
Συντονιστής
Συντονιστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 66
Ημερομηνία εγγραφής : 14/04/2014
Ηλικία : 39
Τόπος : ΒΟΛΟΣ
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ταξίδι με μοτοσικλέτα Μέρος I - Το σωστό φόρτωμα   15.04.14 1:50

Πολλα και χρησιμα πραγματα για το ταξιδι μου που θα κανω σε μερικους μηνες στο εξωτερικο...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
dtheocharis

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2
Ημερομηνία εγγραφής : 28/04/2014
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ταξίδι με μοτοσικλέτα Μέρος I - Το σωστό φόρτωμα   28.04.14 4:14

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Ταξίδι με μοτοσικλέτα Μέρος I - Το σωστό φόρτωμα
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: Γενικά θέματα :: Ταξιδιωτικά-
Μετάβαση σε: