Συνδεθείτε, για να έχετε πρόσβαση σε όλα τα forum και τις κατηγορίες των δημόσιων συζητήσεων.

* Αγωνιστικά νέα
* Chopper & Cruiser
* Enduro & Motard
* Motocross & Trial
* Naked
* On-Off Road
* Scooter, 3 τροχοί & ATV
* SuperSport
* Touring & Sport-Touring
* Ηλεκτροκίνητα & Υβριδικά
* Κλασσικές, Αντίκα & Cafe racer
* Τεχνικά θέματα
* Αρθρα
* Φωτογραφικό υλικό

Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και σας δίνει την δυνατότητα να συμμετέχετε στις δημόσιες συζητήσεις.

Καλή περιήγηση!


Ελληνικό Φόρουμ Μοτοσυκλετισμού
 
ΦόρουμΠόρταλΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΚατάλογος ΜελώνΟμάδες ΜελώνΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Έλεγχος πριν το βουνό

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Menos
Διαχειριστής
Διαχειριστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2731
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : Earth
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Έλεγχος πριν το βουνό   10.04.13 15:48

Όπως μια street μοτοσικλέτα πριν το ταξίδι, έτσι και ένα χωμάτινο μοντέλο χρειάζεται τον αντίστοιχο προσεκτικό έλεγχο και κάποιες μικρορυθμίσεις πριν βγει βόλτα στο βουνό και στο χώμα.

Η βόλτα στο βουνό με το enduro ή με το ΜΧ δεν είναι κάτι που πρέπει να παίρνουμε αψήφιστα. Σίγουρα στο βουνό δεν κινδυνεύουμε από τους συνήθεις ύποπτους (βλέπε αυτοκίνητα - φορτηγά - λεωφορεία), αλλά πρέπει να πάρουμε τα μέτρα μας, όσον αφορά στη μοτοσικλέτα μας αλλά και εμάς τους ίδιους.
Στον τομέα της μοτοσικλέτας υπάρχουν κάποιοι χρήσιμοι έλεγχοι, αλλά και μια διαδικασία προετοιμασίας και ρυθμίσεων, που θα εξασφαλίσουν την εύρυθμη και ασφαλή λειτουργία της. Για το λόγο αυτό, ο αναβάτης που σκοπεύει να τρέξει στο βουνό με enduro ή ΜΧ θα πρέπει να αφιερώσει λίγο χρόνο στη μοτοσικλέτα του.

Info: Χρησιμοποιήσαμε: για την προετοιμασία της μοτοσικλέτας χρειαζόμαστε λίγο σύρμα, μία πένσα, μία λίμα και μια συλλογή από γερμανοπολύγωνα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://cbrxx.darkbb.com
Menos
Διαχειριστής
Διαχειριστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2731
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : Earth
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Έλεγχος πριν το βουνό   10.04.13 15:49

1. Το σύρμα και την πένσα θα χρησιμοποιήσουμε για να ασφαλίσουμε τα χερούλια της μοτοσικλέτας (grip), ώστε να αποφύγουμε τη στρέψη τους στην γκαζιέρα και το τιμόνι.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://cbrxx.darkbb.com
Menos
Διαχειριστής
Διαχειριστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2731
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : Earth
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Έλεγχος πριν το βουνό   10.04.13 15:50

2. Ελέγχουμε αν ο διακόπτης της μίζας δουλεύει σωστά.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://cbrxx.darkbb.com
Menos
Διαχειριστής
Διαχειριστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2731
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : Earth
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Έλεγχος πριν το βουνό   10.04.13 15:50

3. Ελέγχουμε αν το κεντρικό παξιμάδι του τιμονιού είναι καλά σφιγμένο.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://cbrxx.darkbb.com
Menos
Διαχειριστής
Διαχειριστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2731
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : Earth
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Έλεγχος πριν το βουνό   10.04.13 15:51

4. Κάνουμε εξαέρωση στα πιρούνια από τις βαλβίδες ή από τις βίδες που έχουν στο πάνω μέρος (προσοχή: για να το κάνουμε αυτό πρέπει ο τροχός να μην πατά στο έδαφος ώστε να έχει εκτονωθεί το σύστημα).

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://cbrxx.darkbb.com
Menos
Διαχειριστής
Διαχειριστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2731
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : Earth
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Έλεγχος πριν το βουνό   10.04.13 15:52

5. Ψεκάζουμε με λιπαντικό την ντίζα του συμπλέκτη και την γκαζιέρα (προσοχή: γκαζιέρα που δεν έχει καλή επαναφορά, είναι επικίνδυνη).

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://cbrxx.darkbb.com
Menos
Διαχειριστής
Διαχειριστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2731
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : Earth
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Έλεγχος πριν το βουνό   10.04.13 15:53

6. Ελέγχουμε αν οι βίδες που κρατούν το υποπλαίσιο είναι καλά σφιγμένες, όπως και η βίδα της μανιβέλας. Το ίδιο ισχύει και για όλες τις βίδες που κρατούν τα προστατευτικά πλαστικά. Η δύναμη σύσφιξης είναι σημαντική και δεν πρέπει να είναι μεγάλη, γιατί υπάρχει φόβος να κοπεί η βίδα κατά τη βόλτα.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://cbrxx.darkbb.com
Menos
Διαχειριστής
Διαχειριστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2731
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : Earth
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Έλεγχος πριν το βουνό   10.04.13 15:54

7. Ελέγχουμε την αλυσίδα. Αυτή πρέπει να είναι λίγο πιο χαλαρή απ’ ό,τι λέει ο κατασκευαστής, δηλαδή 3,5-6 εκ.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://cbrxx.darkbb.com
Menos
Διαχειριστής
Διαχειριστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2731
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : Earth
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Έλεγχος πριν το βουνό   10.04.13 15:54

8. Ελέγχουμε αν η ασφάλεια της αλυσίδας είναι επάνω (καλό θα είναι να της βάλουμε λίγη κόλλα σιλικόνης ώστε να την ασφαλίσουμε).

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://cbrxx.darkbb.com
Menos
Διαχειριστής
Διαχειριστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2731
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : Earth
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Έλεγχος πριν το βουνό   10.04.13 15:55

9. Ελέγχουμε τα λάδια (προσοχή: πρέπει να είναι στο ανώτερο ή λίγο πιο κάτω από την υπόδειξη του κατασκευαστή, ποτέ παραπάνω).

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://cbrxx.darkbb.com
Menos
Διαχειριστής
Διαχειριστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2731
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : Earth
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Έλεγχος πριν το βουνό   10.04.13 15:56

10. Ελέγχουμε αν το ψυγείο μας έχει υγρά. Πρέπει να είναι στο ανώτερο σημείο. Ελέγχουμε επίσης τα υγρά των φρένων.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://cbrxx.darkbb.com
Menos
Διαχειριστής
Διαχειριστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2731
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : Earth
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Έλεγχος πριν το βουνό   10.04.13 15:57

11. Ελέγχουμε αν τα κολάρα είναι σφιγμένα (προσοχή: δεν πρέπει να τα σφίξουμε πολύ γιατί θα τα «πληγώσουμε» και θα έχουμε διαρροή).

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://cbrxx.darkbb.com
Menos
Διαχειριστής
Διαχειριστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2731
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : Earth
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Έλεγχος πριν το βουνό   10.04.13 15:57

12. Αν τα μαρσπιέ είναι φθαρμένα (έχουν στρογγυλέψει οι μύτες), καλό θα είναι με μία λίμα να τα κάνουμε πιο μυτερά ώστε να κρατούν καλύτερα το πόδι. Το αρνητικό σε αυτό είναι ότι φθείρονται πιο εύκολα οι σόλες.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://cbrxx.darkbb.com
Menos
Διαχειριστής
Διαχειριστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2731
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : Earth
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Έλεγχος πριν το βουνό   10.04.13 15:58

13. Ελέγχουμε το παξιμάδι της κόντρας του αεροθαλάμου ώστε να αποφύγουμε τυχόν στρέψη του.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://cbrxx.darkbb.com
Menos
Διαχειριστής
Διαχειριστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2731
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : Earth
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Έλεγχος πριν το βουνό   10.04.13 15:59

14. Με το ειδικό κλειδί που μας δίνεται από τον κατασκευαστή, ελέγχουμε τις ακτίνες του τροχού. Επιπλέον φροντίζουμε ώστε η πίεση των ελαστικών να είναι χαμηλή -14 psi εμπρός και 16 psi πίσω.



Πηγή: http://www.mototriti.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://cbrxx.darkbb.com
 
Έλεγχος πριν το βουνό
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: Forums :: On-Off Road :: Γενικές συζητήσεις-
Μετάβαση σε: