Αυριο πρωί θα τριφτεί με αλοιφή για να γυαλίσει.
Εντύπωση, μου κάνει οτι στο δικό μου διαφορικό και σε αυτό του Βαγγέλη οι κωδικοί είναι ίδιοι.
Είναι δλδ το 22F που δηλώνει Τ50 , το Τ80 έχει κωδικούς απο 22Κ
Τώρα, περιτριγύρω υπάρχουν και αλλα νούμερα και αριθμοί που δεν ξέρω τι σημαίνουν όπως αυτό:
Τώρα τι σημαίνουν όλα αυτά δεν ξέρω.
Λέω να δίνω μερικές στροφές στον άξονα και να μετράω πόσες παίρνει το κόμπλερ απο την μεριά του τροχού , αφού το διαφορικό του Τ80 έχει πιό μεγάλη σχέση λογικά θα στρέφει περισσότερο τον τροχό.
Ετσι πιστεύω θα βρώ αν είναι ίδια η το ένα είναι απο Τ80.
Καθάρισα εξωτερικά το ρουμπινέτο και το γυάλισα με στοργή και φροντίδα, φωτό δεν έβγαλα αλλά προσεχώς θα ανεβάσω .
Το παράξενο είναι που οι ενδείξεις FUEL και ON είναι στα Αγγλικά ενώ στο δικό μου το συγχωρεμένο στα τσιντσίν Ιαπωνικά.
Ετριψα και τα πατάκια, βάσανο μεγάλο, αυτά όμως δεν γυαλίζουν με τπτ.
Η σκουριά έφυγε αλλά το γαλβάνισμα έχει υποστεί ζημιά.
Ετσι η λύση είναι αστάρωμα και βάψιμο. Ελπίζω να κρατήσει εκεί η μπογιά.
Θα βάλω αυτά και μάλιστα με τα παλιά λάστιχα, θα τα καθαρίσω στο πλυντήριο πιάτων
Αφαίρεσα το διαφορικό απο το ψαλίδι.
Ο άξονας και το πολύσφηνο του διαφορικού είχαν ένα μίγμα σκόνης , καφέ γράσου και σκουριάς.
Δεν ξέρω τι είδους γράσο ήταν αυτό που υπήρχε αλλά απο ότι θυμάμαι δεν μοιάζει με αυτό που είχε αρχικά το δικό μου διαφορικό/ αξονας. Αν θυμάμαι καλά το δικό μου είχε φραφιτόγρασο.
Δοκίμασα και τον πίσω αξονα να δώ αν ταιριάζει και είναι ΟΚ, βιδώνει παραξενα όμως σαν να κολάει στην μισή περιστροφή , ισως είναι στραβός η το ψαλίδι έχει φάει τοπτ σχετικές.
Απο την μεριά της κεφαλής του άξονα πάντως έχει σημάδι κ βαθούλωμα απο σφυριά
Θα μετρήσω τα πάντα με το παχύμετρο ωστε να είναι σίγουρος μην κ κάνω καμμιά πατάτα.
Αυριο όμως αφού θέλω πρώτα να αφαιρέσω το γράσο με μπεζίνα επειδή γίνομαι στόλος ...
Τελικά το διαφορικό είναι διαφορετικό.
Εβαλα σημάδια στον αξονά του και στο περίβλημα που πιάνει στον τροχό.
Κάθε περιστροφή του άξονα που συνδέεται με τον κινητήρα δίνει στο 80αρι ενα επιπλέον εκατοστό περιμετρικά. Δλδ πέντε περιστροφές του αξονα δίνουν 5εκ περιμετρική περιστροφή επιπλέον, δεν μπορώ να υπολογίσω πόση παραπάνω αποσταση θα διανύει ο τροχός αλλά σίγουρα θα είναι κάπου 15-20εκ.
Αρα το ενα διαφορικό είναι απο Τ80.
Δεν ξέρω τι μπορεί να μου δώσει η να πάρει ενα διαφορικό απο Τ80 σε ενα κινητήρα Τ50.
Η χρήση του πάπου θα είναι πόλη, εργαλείο δλδ, κ δεν με νοιάζει η ταχύτητα όσο θέλω τράβηγμα.
Ετσι ενας λόγος παραπάνω να αφήσω το δικό του .
Οι άλλοι λόγοι είναι οτι το νέο διαφορικό δεν πιστεύω οτι έχει ανοιχτεί/καθαριστεί/γρασσαριστεί ποτέ
και το γράσσο με τα o-ring κοστίζουν , κ λ7 δεν υπάρχουν πρός το παρόν.
Θέλω όμως να το ανοίξω κ να κάνω τις εργασίες που έκανα στο δικό μου.
Το νέο διαφορικό περιστρέφεται πολύ πιο εύκολα απο το δικό κου που πρέπει να το κρατάω με τα δύο χερια για να το στρέψω, σκέφτομαι οτι το γράσο του έχει γίνει σκέτο νερό.
Θα δείξει ...