Αριθμός μηνυμάτων : 2732 Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011 Ηλικία : 52 Τόπος : Earth
Θέμα: Crash test μοτοσυκλετών 31.03.11 0:30
Μερικά βίντεο που βρήκα με crash test μοτοσυκλετών. Απ'όπου κι'αν το δείς... δεν ειναι ευχάριστο το αποτέλεσμα. Για ακόμη μια φορά καταλαβαίνεις την αναγκαιότητα του κράνους!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Menos στις 31.03.11 0:36, 1 φορά
Menos Διαχειριστής
Αριθμός μηνυμάτων : 2732 Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011 Ηλικία : 52 Τόπος : Earth
Θέμα: Απ: Crash test μοτοσυκλετών 31.03.11 0:30
Menos Διαχειριστής
Αριθμός μηνυμάτων : 2732 Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011 Ηλικία : 52 Τόπος : Earth
Θέμα: Απ: Crash test μοτοσυκλετών 31.03.11 0:31
Menos Διαχειριστής
Αριθμός μηνυμάτων : 2732 Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011 Ηλικία : 52 Τόπος : Earth
Θέμα: Απ: Crash test μοτοσυκλετών 31.03.11 0:32
Menos Διαχειριστής
Αριθμός μηνυμάτων : 2732 Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011 Ηλικία : 52 Τόπος : Earth
Θέμα: Απ: Crash test μοτοσυκλετών 31.03.11 0:33
Menos Διαχειριστής
Αριθμός μηνυμάτων : 2732 Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011 Ηλικία : 52 Τόπος : Earth
Θέμα: Απ: Crash test μοτοσυκλετών 31.03.11 0:33
Menos Διαχειριστής
Αριθμός μηνυμάτων : 2732 Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011 Ηλικία : 52 Τόπος : Earth
Θέμα: Απ: Crash test μοτοσυκλετών 31.03.11 0:34
Menos Διαχειριστής
Αριθμός μηνυμάτων : 2732 Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011 Ηλικία : 52 Τόπος : Earth
Θέμα: Απ: Crash test μοτοσυκλετών 31.03.11 0:35
alfa gta Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 24 Ημερομηνία εγγραφής : 25/03/2011 Ηλικία : 50 Τόπος : κομοτηνη
Απ'ότι κατάλαβα αν είσαι σωστά ντυμένος έχεις σοβαρές ελπίδες να τη γλιτώσεις με ψιλά αν έχεις μηχανή...με τα παπιά και ATV τον πίνεις ότι και να κάνεις
Γενικα τα κρασ τεστ δεν ειναι και τοσο ενδεικτικα του τι θα παθει σε μια συγκρουση ο αναβατης. Μη ξεχναμε οτι τα κρας νταμιζ δεν φρεναρουν πριν το στουκο και επεισεις δεν εχουν κινηση και μυαλο για να προφυλαχθουν η να αντιδρασουν .
dashmod Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 38 Ημερομηνία εγγραφής : 28/02/2011 Ηλικία : 47 Τόπος : root#
Θέμα: Απ: Crash test μοτοσυκλετών 01.04.11 3:21
Το προτελευταίο με πέθανε... έσπασε το λουράκι συγκράτησης του κράνους και το κράνος έφυγε.... εντυπωσιακότατο. Το έχω πει και το ξαναλέω.... προσέξτε τι κράνος βάζετε στο κεφάλι σας. Είναι πιο σημαντικό από το τι μηχανή καβαλάτε.
και με την ευκαιρία ας πάρουμε και μερικές απόψεις...
σε περίπτωση που βλέπετε ότι δεν μπορείτε να αποφύγετε την σύγκρουση με αυτοκίνητο, τι κάνετε?
δεν αναφέρομε στο φρενάρω, αλλάζω κατεύθυνση κλπ που εννοούνται...είπαμε, σίγουρη σύγκρουση.
α) χαλαρώνετε το σώμα σας β) κρατιέστε από την μηχανή γ) διώχνετε την μηχανή μακριά σας δ) σφίγγετε μόνο τα χέρια σας για να κρατηθείτε μακριά από το τιμόνι ε) αφήνεται το μπροστινό φρένο για να ισιώσει η μηχανή (να μην "μουριάζει") ζ) προσεύχεστε στον Αγ.Μελέτιο να κάνει το θαύμα του κλπ κλπ
Υ.Γ. ξέρω ότι εκείνη την στιγμή ότι και να λέμε τώρα είναι σχεδόν σίγουρο ότι δεν θα καταλάβουμε καν πως πέσαμε, όσοι το έχουν πάθει το ξέρουν, αλλά ποτέ δεν είναι κακό να ακούμε κάποιες απόψεις...και ειδικά τέτοιου είδους και για τόσο σοβαρά θέματα
Υ.Γ. αν νομίζει η διαχείριση ότι πρέπει να διαχωριστούν τα θέματα ή να γίνει ψηφοφορία no problem by me
dashmod Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 38 Ημερομηνία εγγραφής : 28/02/2011 Ηλικία : 47 Τόπος : root#
Θέμα: Απ: Crash test μοτοσυκλετών 01.04.11 3:22
Madkefalonian έγραψε:
Γενικα τα κρασ τεστ δεν ειναι και τοσο ενδεικτικα του τι θα παθει σε μια συγκρουση ο αναβατης. Μη ξεχναμε οτι τα κρας νταμιζ δεν φρεναρουν πριν το στουκο και επεισεις δεν εχουν κινηση και μυαλο για να προφυλαχθουν η να αντιδρασουν .
+1000
Menos Διαχειριστής
Αριθμός μηνυμάτων : 2732 Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011 Ηλικία : 52 Τόπος : Earth
Θέμα: Απ: Crash test μοτοσυκλετών 01.04.11 3:27
dashmod έγραψε:
αν νομίζει η διαχείριση ότι πρέπει να διαχωριστούν τα θέματα ή να γίνει ψηφοφορία no problem by me
Αν πιστεύεις πως το θέμα θα μπορέσει να έχει απήχηση... ξεκίνα να φτιάξεις μια ψηφοφορία!
Και μην μου πετάξεις καμιά αρλούμπα πως δεν ξερεις να φτιάξεις μια ψηφοφορία..
Σε όλα τα παραπάνω που ανέφερες με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο.
Ο απέναντι Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 77 Ημερομηνία εγγραφής : 23/02/2011
Θέμα: Απ: Crash test μοτοσυκλετών 01.04.11 16:35
Σίγουρη σύγκρουση? 1ον έχω περιθώρια αντίδρασης Πηδάω (στην κυριολεξία) πάνω από το μηχανάκι 2ον δεν έχω περιθώρια αντίδρασης Χαίρετε και αντίο σας
και με την ευκαιρία ας πάρουμε και μερικές απόψεις...
σε περίπτωση που βλέπετε ότι δεν μπορείτε να αποφύγετε την σύγκρουση με αυτοκίνητο, τι κάνετε?
δεν αναφέρομε στο φρενάρω, αλλάζω κατεύθυνση κλπ που εννοούνται...είπαμε, σίγουρη σύγκρουση.
α) χαλαρώνετε το σώμα σας β) κρατιέστε από την μηχανή γ) διώχνετε την μηχανή μακριά σας δ) σφίγγετε μόνο τα χέρια σας για να κρατηθείτε μακριά από το τιμόνι ε) αφήνεται το μπροστινό φρένο για να ισιώσει η μηχανή (να μην "μουριάζει") ζ) προσεύχεστε στον Αγ.Μελέτιο να κάνει το θαύμα του κλπ κλπ
Στις 2 καλες πτωσεις που εχω μεχρι τωρα οι αντιδρασεις ηταν γ) και εν συνεχεια α). Στο στουκο δεν εκανα καμια προσπαθεια να κρατηθω και αφησα τη μηχανη να φυγει μακρυα μου ενω κυλησα χωρις να βαλω καμια αντισταση σε χερια ποδια και λοιπα.
Stomu Yamashta
Αριθμός μηνυμάτων : 2 Ημερομηνία εγγραφής : 30/12/2012
Θέμα: Απ: Crash test μοτοσυκλετών 18.01.13 22:48
Πολύ καλό!
sprint900 Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 15 Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2012
Θέμα: Απ: Crash test μοτοσυκλετών 19.01.13 3:35
Όταν η ταχύτητα μας είναι 50κμ την ώρα , ταξιδεύουμε με 14 περίπου το δευτερόλεπτο . 50κμ =50.000μετρα 60 λεπτά :60λεπτα = 833,3333333333333μετρα ανά λεπτό :60δευτερολεπτα=13,88888888888889μετρα ανά δευτερόλεπτο . Όταν τρακάρουμε το λοιπόν με ένα σταθερό αντικείμενο ο χρόνος αντίδρασης είναι συνήθως 3-4 δέκατα του δευτερόλεπτου και πολλά λέω . Υπάρχουν φυσικά και περιπτώσεις όχι πλαγιομετωπικές αλλά μέλλουσας μετωπικής που όπως πολύ σωστά λέει ο απέναντι αν έχουμε αυτό σκάρτο δευτερόλεπτο να πηδήξουμε προς τα επάνω αποφεύγοντας τον χάρο έχοντας βέβαια τα κατάλληλα αντανακλαστικά και την βαθιά πιστή ότι αυτό που θα κάνουμε είναι το σωστό ώστε να γίνει ακαριαία . Το έχουν κάνει αρκετοί παλιοί που είναι ακόμα ζωντανοί , κατά τα λεγόμενα τους βέβαια . Έχει και μια φυσική τάση η μοτοσυκλέτα να μας πετάξει από πάνω της καθώς καρφώνεται το μπροστινό μέρος και διαγράφη ένα κύκλο το πίσω με άξονα την μπροστινή ρόδα , αν το γράφει το καντήλι σου βέβαια . Υπενθυμίζω τα κράς τέστ αν τα δεις σε κανονική ταχύτητα δεν βλέπεις απολύτως τίποτα από αυτά που βλέπεις στην αργή που τα βλέπουμε , νομίζοντας κατά λάθος ότι έχουμε χρόνο να ανάψουμε τσιγάρο και ίσως να πιούμε και ένα γρήγορο φραπέ . Για να αποκτήσουμε μια σχετική επαφή με αυτά τα χρονικά περιθώρια προσπαθήστε να ανοιγοκλείσετε ένα χρονόμετρο , το γρηγορότερο για το ανθρώπινο χέρι είναι στα 2 δέκατα . Δεν προλαβαίνουμε να κάνουμε τίποτα απολύτως , άλλο μετά που ουσιαστικά έχουμε επιβραδύνει και σερνόμαστε πια αργά αφού έχουμε σπάσει ότι έχουμε να σπάσουμε και πάθει το 95% των σοβαρών ζημιών . Για να μην αναφέρω κάτι υπερηχητικές ταχύτητες των 200 , αν και εκεί το ποσοστό επιβίωσης σε μοτοσυκλετιστές έξω από την πόλη είναι καλύτερο από των αυτοκινητιστών . Καλό κράνος προστατευτικά και αυτό είναι η μοτοσυκλέτα , δεν έχει προστασία όποιος φοβάται δεν την καβαλάει , γιατί αν την φοβάται δεν μπορεί να την οδήγηση σωστά και κινδυνεύει και αυτός και οι γύρο του . Εγώ προσωπικά μέσα στην πόλη βέβαια φοβάμαι την μοτοσυκλέτα , απλά έξω από την πόλη ας πηγαίνω ποιο γρήγορα με αυτή από ότι με ένα κουβά , συγγνώμη αυτοκίνητο , ξέρω ότι κινδυνεύω λιγότερο λόγο καλύτερης ευελιξίας όγκου και επιτάχυνσης που θα με βοηθήσουν να αποφύγω ένα ατύχημα .
Menos Διαχειριστής
Αριθμός μηνυμάτων : 2732 Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011 Ηλικία : 52 Τόπος : Earth
Θέμα: Απ: Crash test μοτοσυκλετών 19.01.13 4:07
Μου θύμισες ενα καλό κείμενο που είχα τοποθετήσει παλαιότερα για τον χρόνο αντίδρασης του μοτοσυκλετιστή..
bull Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 160 Ημερομηνία εγγραφής : 16/02/2011 Ηλικία : 54 Τόπος : α. Νικολαος-Κρητη
Θέμα: Απ: Crash test μοτοσυκλετών 21.01.13 18:28
Ειμαι ενας παλιος που επεζησε απο στουκο με 140 γιατι "πηδηξα" πανω απ το αμαξι. Οχι οτι δεν χτυπησα, δεν φοραγα κρανος και η πρωτες εκτιμησεις(περαστικων αλλα και των γιατρων στο νοσοκομειο) ηταν οτι δεν την βγαζω την βραδια. Κρανιοεγκεφαλικες κακωσεις, αιμορραγια των αγγειων του εγκεφαλου και μια σπασμενη κλειδα. Αν φοραγα κρανος σιγουρα θα ειχα γλυτωσει τα κρανιοεγκεφαλικα και ισως να γλυτωνα την κλειδα αν φοραγα αντι για μπλουζακι μπουφαν με καποιου ειδους προστατευτικα. Το θεμα ειναι οτι τιποτα απο ολα αυτα δεν θα ειχαν σημασια αν προσεχα. Με το γραμμα του νομου ειχα δικιο αλλα στο δρομο σημασια δεν εχει ποιος εχει το στοπ και ποιος εχει την προτεραιοτητα, σημασια εχει να περιμενεις το μαλακα απο παντου! Σημερα με την εμπειρια που εχω αποκτησει μπορω να πω οτι εφταιγα και εγω γιατι αν και ειχα προτεραιοτητα δεν ειχα τη σοφια να "προσεχω".
sprint900 Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 15 Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2012
Θέμα: Απ: Crash test μοτοσυκλετών 22.01.13 0:15
bull έγραψε:
Ειμαι ενας παλιος που επεζησε απο στουκο με 140 γιατι "πηδηξα" πανω απ το αμαξι. Οχι οτι δεν χτυπησα, δεν φοραγα κρανος και η πρωτες εκτιμησεις(περαστικων αλλα και των γιατρων στο νοσοκομειο) ηταν οτι δεν την βγαζω την βραδια. Κρανιοεγκεφαλικες κακωσεις, αιμορραγια των αγγειων του εγκεφαλου και μια σπασμενη κλειδα. Αν φοραγα κρανος σιγουρα θα ειχα γλυτωσει τα κρανιοεγκεφαλικα και ισως να γλυτωνα την κλειδα αν φοραγα αντι για μπλουζακι μπουφαν με καποιου ειδους προστατευτικα. Το θεμα ειναι οτι τιποτα απο ολα αυτα δεν θα ειχαν σημασια αν προσεχα. Με το γραμμα του νομου ειχα δικιο αλλα στο δρομο σημασια δεν εχει ποιος εχει το στοπ και ποιος εχει την προτεραιοτητα, σημασια εχει να περιμενεις το μαλακα απο παντου! Σημερα με την εμπειρια που εχω αποκτησει μπορω να πω οτι εφταιγα και εγω γιατι αν και ειχα προτεραιοτητα δεν ειχα τη σοφια να "προσεχω".
Άστα αυτά και πες μας , το αμάξι ολική πήγε ; Σωστός , ο φιλοσοφημένος μοτοσικλετιστής αυτό λέει , εγώ φταίω έπρεπε να το είχα προβλέψει . Ας ήρθε ο άλλος ανάποδα σε μονόδρομο και έπεσε επάνω σου , παράδειγμα φέρνω . Μ;oνo έτσι επιβιώνεις κατά το δυνατόν . Εγώ που είχα αγορασμένο το σωστό γρανάζι του άξονα των αντιβάρων που τότε λύσσαγαν όλα τα αμερικανικά forum ότι στα παλιά το διαιρούμενο σπάει αγοράστε το καινούργιο για τα KLR και αλλάχτε το και τελικά έφαγα τα μούτρα μου από αυτό όταν έσπασε πως λέγομαι ; Περά από το γνωστό που μου αξίζει το μ………ς , εγώ έφταιγα και όχι το μηχανάκι , ο καπετάν σιγουριάς , έλα ρε από το 71 μέχρι τωρα το 2007 δεν έπεσα τωρα θα πέσω ; Έπεσα και έμαθα , πότε μην είσαι σίγουρος για τίποτα όλα παίζουν μέχρι τελευταία στιγμή .
Menos Διαχειριστής
Αριθμός μηνυμάτων : 2732 Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011 Ηλικία : 52 Τόπος : Earth
Θέμα: Απ: Crash test μοτοσυκλετών 22.01.13 2:21
[quote="sprint900"]
bull έγραψε:
πότε μην είσαι σίγουρος για τίποτα όλα παίζουν μέχρι τελευταία στιγμή .