Συνδεθείτε, για να έχετε πρόσβαση σε όλα τα forum και τις κατηγορίες των δημόσιων συζητήσεων.

* Αγωνιστικά νέα
* Chopper & Cruiser
* Enduro & Motard
* Motocross & Trial
* Naked
* On-Off Road
* Scooter, 3 τροχοί & ATV
* SuperSport
* Touring & Sport-Touring
* Ηλεκτροκίνητα & Υβριδικά
* Κλασσικές, Αντίκα & Cafe racer
* Τεχνικά θέματα
* Αρθρα
* Φωτογραφικό υλικό

Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και σας δίνει την δυνατότητα να συμμετέχετε στις δημόσιες συζητήσεις.

Καλή περιήγηση!


Ελληνικό Φόρουμ Μοτοσυκλετισμού
 
ΦόρουμΠόρταλΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΚατάλογος ΜελώνΟμάδες ΜελώνΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 KTM RC 390

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Erecozi
Συντονιστής
Συντονιστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 361
Ημερομηνία εγγραφής : 07/03/2014
Τόπος : Θεσσαλονικη
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: KTM RC 390   29.08.14 0:50


Ένα νέο μοντέλο στην αγορά απο την KTM που απο οτι φαίνεται έχει βάλει στόχο να επεκταθεί και πέραν του χωμάτινου που ήταν το στοιχείο της. Μετά το μεγάλο RC8 τώρα είπε να κάνει και μια βόλτα απο την μεσαία κατηγορία των 400αριων. Το αιχμηρό ντιζάιν παραμένει ίσως και λίγο καλύτερο με τους διπλούς φανούς μπροστά να κλέβουν την παράσταση με την πρωτοποριακή τους εμφάνιση. Η καρδιά του έχει εναν μονοκύλινδρο τετράχρονο υδρόψυκτο κινητήρα με απόδοση 43 ίππων με 5 ταχυτάτο κιβώτιο. τα καλούδια συμπεριλαμβάνουν wp  εμπρός (upside down) και πίσω (monoshock) στα 120 και 150 χιλιοστά αντίστοιχα. Την επιβράδυνση του μικρού τέρατος αναλαμβάνουν μονοί δίσκοι μπρος και πίσω με διάμετρο εμπρός στα 300χιλ με τετραπίστονες δάγκανες και πίσω 230 χιλ με διπλή δαγκάνα.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Erecozi στις 29.08.14 1:38, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Erecozi
Συντονιστής
Συντονιστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 361
Ημερομηνία εγγραφής : 07/03/2014
Τόπος : Θεσσαλονικη
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: KTM RC 390   29.08.14 1:06

Η αλήθεια είναι πως πάντα ήμουν λάτρης την μεσαίας κατηγορίας για όλα τα Πλεονεκτήματα που μπορεί να έχει. ένα τετρακοσάρι είναι αρκετά ποιο δυνατό απο τα ασθενικά 125 και τα αδύναμα 250 μπορεί να κινηθεί άνετα σε πόλη αλλά και ανοιχτό δρόμο η κατανάλωση της κατηγορίας είναι αμελητέα σε σχέση με τα ποιο μικρά αλλά μπορεί να κάνει την διαφορά σε σχέση με ένα 600 street. Βέβαια εγώ λόγο της παλιάς σχολής προτιμώ τα 4κύλινδρα αλλά οι καιροί πλέον έχουν αλλάξει και μια μηχανή πρέπει να ακολουθεί το πνεύμα της εποχής όχι μόνο σχεδιαστικά αλλά και σε όλους τους τομείς.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Erecozi στις 29.08.14 1:47, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Erecozi
Συντονιστής
Συντονιστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 361
Ημερομηνία εγγραφής : 07/03/2014
Τόπος : Θεσσαλονικη
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: KTM RC 390   29.08.14 1:09


Βλέπω εταιρίες να προσπαθούν να αποφύγουν τα 400 κυβικά χωρίς να ξέρω τον λόγο βγάζοντας μηχανές 300 και 500 κυβικά αλλά μάλλον θα βγω σωστός λέγοντας πως τελικά τα 400 θα επανέλθουν και είμαι σίγουρος πως μεγάλο ρόλο σε αυτό θα παίξει εκτός απο την επιλογή του κόσμου και αυτή η  μηχανή που μπήκε πολύ δυναμικά στο παιχνίδι.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Erecozi στις 29.08.14 1:52, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Erecozi
Συντονιστής
Συντονιστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 361
Ημερομηνία εγγραφής : 07/03/2014
Τόπος : Θεσσαλονικη
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: KTM RC 390   29.08.14 1:15

Εκτός απο το μουτράκι τελικά και το κ@λαρακι του είναι ωραίο!!!!


Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Make Model
KTM RC 390
Year 2014

Engine Liquid Cooled, four stroke, single cylinder. DOHC with finger followers, 4 Valve per cylinder,

Capacity 373
Bore x Stroke 89 x 60 mm
Compression Ratio 12.6:1

Induction Bosch Injection

Engine Lubrication Forced oil lubrication with 2 Eaton pumps
Ignition  system Contactless, controlled, fully electronic ignition system with digital ignition timing adjustment

Starting Electric

Clutch Wet multi-disc clutch / mechanically operated

Max Power
32 kW  43 hp @

Transmission
5 Speed

Final Drive Chain 5/8 x 1/4” X‑Ring

Primary gear ratio 30:80
Secondary gear ratio 15:45

Frame Tubular space frame made from steel, powder-coated

Front Suspension
WP Suspension Up Side Down 120 mm wheel travel

Rear Suspension
WP Monoshock. 150 mm wheel travel

Front Brakes
Single 300 mm disc 4 piston radial caliper

Rear Brakes
Single 230 mm disc 1 piston caliper

Rake 65 °

Trail 100mm

Seat Height 820 mm

Wheelbase 1340 mm

Ground clearance 147 mm

Dry-Weight
139 kg

Fuel Capacity
10 Liters

Κείμενο Μάριο Erecozi φώτο και τεχνικά χαρακτηριστικά απο την σελίδα
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ktm/KTM%20rc%20390%2014.htm
Το βίντεο το έκλεψα απο τον τοίχο του Κόκκινα Φεγγάρια που ήταν και η αιτία για το όλο εγχείρημα.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Erecozi στις 29.08.14 1:59, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Erecozi
Συντονιστής
Συντονιστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 361
Ημερομηνία εγγραφής : 07/03/2014
Τόπος : Θεσσαλονικη
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: KTM RC 390   29.08.14 1:24

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
KTM RC 390
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: Forums :: SuperSport :: Γενικές συζητήσεις-
Μετάβαση σε: