Συνδεθείτε, για να έχετε πρόσβαση σε όλα τα forum και τις κατηγορίες των δημόσιων συζητήσεων.

* Αγωνιστικά νέα
* Chopper & Cruiser
* Enduro & Motard
* Motocross & Trial
* Naked
* On-Off Road
* Scooter, 3 τροχοί & ATV
* SuperSport
* Touring & Sport-Touring
* Ηλεκτροκίνητα & Υβριδικά
* Κλασσικές, Αντίκα & Cafe racer
* Τεχνικά θέματα
* Αρθρα
* Φωτογραφικό υλικό

Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και σας δίνει την δυνατότητα να συμμετέχετε στις δημόσιες συζητήσεις.

Καλή περιήγηση!


Ελληνικό Φόρουμ Μοτοσυκλετισμού
 
ΦόρουμΠόρταλΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΚατάλογος ΜελώνΟμάδες ΜελώνΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Εργασίες στο Townmate T50

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Εργασίες στο Townmate T50   01.01.16 1:28

Eίπα να ασχοληθώ λιγάκι με το γεροπάπο.

Βρεθηκαν μερικά ανταλλακτικά που προσθέτουν μερικές λεπρομέρειες προς την τελειοποίησή του, περισσότερο αισθητικά παρά λειτουργικά.

Πρώτα τοποθετήθηκε το καπάκι του γενικού διακόπτη. Λεπτομέρεια, αλλά καλύπτει την κλειδαριά και την προστατεύει απο νερά. Οταν τον αγόρασα εκεί υπήρχε η βίδα αλλά δεν ηξερα τι κρατούσε.
(η βίδα είναι η γνήσια ετσι?)



Ετσι το σύνολο πλέον ολοκληρώθηκε με το γνήσιο κάλυμα του κλειδιού:



Σειρά είχε η αφαίρεση του εμπρός φαναριού ...

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Εργασίες στο Townmate T50   01.01.16 1:36

αφαιρεθηκε ο κονεκτορας/ντουί ωστε να γίνει μια επισκευή στο βίσμα της μικρής σκάλας με το led που δεν εκανε πάντα σωστή επαφή



Στη συνεχεια τοποθετήθηκαν τα καινούργια φλάς εμπρός



Τυχαία έπεσε στα χερια μου μια γνήσια εμπρός λάμπα, πρώτη παρατήρηση οτι είναι μικρότερη σε μήκος απο τις ιμιτασιόν του εμπορίου ....



αντίθετα η παλιά του εμπορίου εχει τετοια νηματα



... όμως η διαφορά δεν είναι μόνο εκεί, η γνήσια εχει αυτή τη μορφή στα νήματα ..



και στα 6 Volt τραβαει 3Α αντι για τα σκάρτα 2Α της ιμιτασιον.
Η λάμπα γράφει 6V/ 25+25W, βέβαια για να βγούν τα 25W απο τα 6V θελουμε 4Α το λιγότερο , αλλά απο 2Α το 3 είναι καλύτερο , λεπτομέρειες αλλά ποιός ξέρει?

Εχω κ ενα ΟΕΜ καπάκι οργάνων αλλά το κρατ'άω γκαβατζα , δεν λεει να τοι βάλω αν δεν παρουσιάσει θέμα το παλιο κ γνήσιο




________________________________________
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Εργασίες στο Townmate T50   01.01.16 1:39

Βρέθηκε ο λαστιχένιος λαιμός της εισαγωγής του καρμπ στα 8 ευρώ μάλλον ΟΕΜ, αλλά αφου δεν υπάρχει πιά σαν κωδικός στην Γιλάμαχα πάλι καλά , αφού ο παλιός ηταν κομματιασμένος και το κομμάτι που ελειπε ηταν αλλαγμένο με ενα σωλήνα νερού



και επειδή μετα τον καθαρισμό του καρμπ βρέθηκε χαλασμένο , μόνιμα ανοιχτό, το ρουμπινέτο της βενζίνης αγοράστηκε μια μάλλον Κινεζιά στα 10 ευρώ απο καταστημα στην Θεσσαλονίκη και τα δύο, αφού στο Αθήνα ζητούσαν 3 ευρώ για τον λαιμό και 15 για το ρουμπινέτο.



Για φίλτρο αέρα χρησιμοποίησα 3 στρώσεις απο φίλτρο αποροφητήρα μέχρι να βρώ κατι που να μου "κάνει"



Αυτό που μου εκανε εντύπωση είναι οτι το λάστιχο εισαγωγής ενώ είχε κωδικό 22F..... που σημαίνει το Τ-50 αφού το Τ-80 εχει κωδικό 22Κ , είχε ιδια διάμετρο με το παλιό στο τμήμα που πιάνει στο καρμπ


________________________________________
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Εργασίες στο Townmate T50   01.01.16 1:43

αλλά στο τμήμα που μπαίνει στο εσωτερικό του φίλτρου ηταν ελαφρά πιό στενός ο παλιός



Ομως στο ενδειάμεσο κομάτι είχε μισή φορά μεγαλύτερη διάμετρο , παρότι σαν υλικό είχε ιδιο πάχος.
Ισως είναι για το Τ80? δεν με ενοχλεί αφου σύντομα θα αλλάξω κυλινδροπίστονο Τ80.



τι στο καλό απο θερμοσυστελόμενο υλικό ηταν φτιαγμένος? η τπτ ιμιτασιόν ? ποιός ξέρει? Πάντως το γνήσιο είναι μαλακό σαν σιλικόνη και το παλιό σαν σόλα ....

Διέλυσα και το παλιο ρουμπινέτο, ισως κάααααποτε να επισκευαζόταν ποιός να ξερει?



η ζημιά είναι εδώ μάλλον στα ακρα η μεμβράνη που μοιάζει με υφασμα δείχνει ξεχειλωμένη σαν την μεμβράνη υποπίεσης στα καρμπς της ΤΑ και μάλλον απο εκεί χάνει .




________________________________________
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Εργασίες στο Townmate T50   01.01.16 1:46

Πρώτη εκπληξη μετα την αλλαγή ρουμπινέτου οτι το τεπόζιτο ηταν ... άδειο, έπαιξε βενζινάδικο 4 λίτρα σούπερ και ρίχνω τα δύο μέσα.
Δοκιμή και πήρε κανονικά, αλλά δυστυχώς το καινούργιο ρουμπινέτο εσταζε. Κακό αυτό. Εσταζε , αρχικά ετσι εδειχνε, απο την βίδα αποστράγγισης η κατακράτησης νερού απο κάτω.
Την ξεβίδωσα και το λαστιχάκι της ηταν σαν τσίχλα απο την βενζίνη, το αντικατεστησα με ενα oring καταλληλο για βενζίνες που είχα καμμιά δεκαριά στοκ , διαστάσεις 14.3Χ2.4 για όποιον την πατήσει και θέλει να το αντικαταστήσει.
Δοκίμασα να δώ τι παίζει και με το παλιό, που παρόλα τα χρονάκια του δεν εσταζε αλλά εμενε μόνιμα ανοιχτό, και το εβγαλα και πάλι.
Απο εκεί λοιπόν σταματησε να δακρύζει αλλά και πάλι εσταζε , λιγότερο αλλά εσταζε.
Το εβγαλα , το διέλυσα και προς στιγμή σκέφτηκα να βάλω τις μεμβράνες του κινέζικου στο παλιό αλλά δεν ταίριαζαν τα κεντρα απο τις βίδες.
Του εβαλα λοιπόν λίγο γράσσο σιλικόνης και το εσφιξα κάτι τις παραπάνω. Τοποθετηση και ΟΚ!
Αν κρίνω απο τις μεμβράνες του ... λιγα είναι τα ψωμιά του, σαν το γνήσιο δεν .... αλλά και πάλι 65 ευρώ γνήσιο κούτα δεν δίνω, ουτε να ρισκάρω 30 που ζητάνε για μεταχειρισμένο.

Αυτό που παρατήρησα είναι οτι με το παλιό ρουμπινέτο δεν είχε σωστό ρελαντί, πότε πάνω πότε κάτω και εκανε κατι σκασίματα σε αποτομες γκαζιές.
Σκέφτηκα λοιπόν τα προβλήματα με την Transalp και τις εισαγωγές, δοκίμασα να ρουφήξω αέρα απο το στόμιο που συνδέεται η υποπίεση απο το καρμπ στο ρουμπινέτο και ηταν μόνιμα ελεύθερο.
Κακό αυτό , σημαίνει οτι στην εισαγωγή τραβούσε αέρα πολύ και φτώχαινε το μίγμα, αρα το παλιό εκτός απο μόνιμα ανοιχτό είχε θέμα και τρύπιας μεμβράνης και πάει για το ράφι.
Στην κινεζιά η υποπίεση όμως ηταν σωστή και ετσι μπήκε επάνω , εκανα και μια ρύθμιση στο μίγμα, που πριν δεν καθόταν με τπτ στο εργοστασιακό 1 5/8 εξω αλλά ηθελε 2 στροφές εξω και κατι ακόμα.
Τώρα εχω σταθερό ρελαντί δίχως σκασίματα και μίγμα ρυθμισμένο στο 1 1/2 εξω.

Αυτά ....

________________________________________
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Εργασίες στο Townmate T50   01.01.16 1:49

Τελικά το κινεζικο δεν αντεξε ουτε μηνα.
Κρίμα τα λ7 μου, δεν την ξαναπατάω.

Ευτυχώς που ενας καλός φίλος μου εδωσε το δικό του γνήσιο ρουμπινέτο και ετσι ελυσα αυτό το πρόβλημα.

Αυτά ....

________________________________________
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Erecozi
Συντονιστής
Συντονιστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 361
Ημερομηνία εγγραφής : 07/03/2014
Τόπος : Θεσσαλονικη
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Εργασίες στο Townmate T50   05.01.16 5:49

αμα εχεις φιλους....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Ινδιανος
Συντονιστής
Συντονιστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 659
Ημερομηνία εγγραφής : 07/03/2014
Τόπος : Νεοι Ποροι
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Εργασίες στο Townmate T50   05.01.16 5:58

whistle

________________________________________
Κανονισμοί χρήσης Φόρουμ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Erecozi
Συντονιστής
Συντονιστής
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 361
Ημερομηνία εγγραφής : 07/03/2014
Τόπος : Θεσσαλονικη
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Εργασίες στο Townmate T50   07.01.16 2:06

τα διαβασα τα διαβασα τα κατορθωματα σου good1
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Εργασίες στο Townmate T50
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: Forums :: Μοτοποδήλατα & Ηλεκτροκίνητα :: Τεχνικά θέματα-
Μετάβαση σε: