Συνδεθείτε, για να έχετε πρόσβαση σε όλα τα forum και τις κατηγορίες των δημόσιων συζητήσεων.

* Αγωνιστικά νέα
* Chopper & Cruiser
* Enduro & Motard
* Motocross & Trial
* Naked
* On-Off Road
* Scooter, 3 τροχοί & ATV
* SuperSport
* Touring & Sport-Touring
* Ηλεκτροκίνητα & Υβριδικά
* Κλασσικές, Αντίκα & Cafe racer
* Τεχνικά θέματα
* Αρθρα
* Φωτογραφικό υλικό

Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και σας δίνει την δυνατότητα να συμμετέχετε στις δημόσιες συζητήσεις.

Καλή περιήγηση!


Ελληνικό Φόρουμ Μοτοσυκλετισμού
 
ΦόρουμΠόρταλΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΚατάλογος ΜελώνΟμάδες ΜελώνΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Rothewald Carburetor Synchronizer VS DIY Carburetor Synchronizer

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Rothewald Carburetor Synchronizer VS DIY Carburetor Synchronizer    25.01.16 2:28

Αρχικά η όλη ιστορία ξεκίνησε απο τον φίλτατο Δημήτρη που παραχώρησε , και τον ευχαριστώ για αυτό, ενα Carburetor Synchronizer με υποπιεσόμετρα της Rothewald .

Αν και αρχικά το ραντεβού είχε οριστεί για Κυριακή, δεν έκατσε, ετσι ο Μιχάλης ήρθε Δευτέρα πρωί και ήρθε η ώρα να ξεσκεπάσω την ΤΑ μου ...



Τώρα γιατί να ξεσκεπάσω ΚΑΙ την δική μου? γιατί, πρώτον δεν βάζω χέρι σε ξένο μηχανάκι , δεύτερον επειδή η ιστορία θα γινόταν τύπου '' βλέπε και κάνε οτι κάνω για να μαθαίνεις '' αλλά και επειδή ήθελα επι τη ευκαιρία να κάνω και εγώ ενα συγχρονισμό αλλά αυτή τη φορά για να μου φύγουν οι σκέψεις μήπως το DIY Solinocarb-tune laughing2 κοινώς αυτό το κατασκεύασμα που έχω κατασκευάσει με οδηγίες απο το Ιντερνετ και 6-7 μέτρα σωλήνα αλφαδολάστιχου Φ4 mm είναι τελικά αξιόπιστο η όχι?

Απο την άλλη τα υποπιεσόμετρα με όργανα δεν μου πολυγεμίζουν το μάτι αφού οτι και να γίνει πάντα θα υπάρχει ενα εστω και μικρό σφάλμα του οργάνου. Ο Δημήτρης όμως με διαβεβαίωσε οτι λόγω επαγγέλματος είχε καλιμπράρει τα υποπιεσόμετρα στην δουλειά και ηταν οκ.

Ομολογώ οτι περισσότερο καιρό την βλέπω ετσι ...



παρα ... ντυμένη. laughing2 αφαιρέθηκαν λοιπόν τα τεπόζιτα και απο τα δύο μηχανάκια





το DIY βγήκε απο την υπόγα



Τα όργανα συναρμολογήθηκαν



κλίμακα - 1 bar



Eπειδή υποπίεση στους κυλίνδρους δεν είναι σταθερή αλλά παλμική ο κατασκευαστής έχει προβλέψει ενα πολύ εξυπνο τρόπο να δημιουργήσει ενα Βεντούρι που να εξαφανίζει τις ταλαντώσεις στις βελόνες των υποπιεσόμετρων, κάτι που στο δικό μου DIY κάνουν τα δύο γυάλινα μπουκάλια που βρίσκονται στο πάνω μέρος και λειτουργούν σαν ποσβεστήρες ταλαντώσεων του υγρού.
Ολα παίζονται απο δύο μπίλιες, μια για καθε όργανο ...



που τοποθετούνται εδώ ...






Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Rothewald Carburetor Synchronizer VS DIY Carburetor Synchronizer    25.01.16 2:31

.... και κατόπιν βιδώνουμε πιέζοντας οσο πρέπει την σωλήνα μέχρι να πετύχουμε το να παραμένει σταθερή η βελόνα



Το δοχείο για την παροχή μπεζίνας τοποθετήθηκε στο ΤΑ του Μιχάλη



και κάναμε συγχρονισμό αρχικά με τα όργανα και μετά με το DIY για περισσότερη ακρίβεια. Τελικά η πρώτη μέρα εληξε κάνοντας συγχρονισμό μόνο στο ΤΑ του Μιχάλη επειδή λόγω περιορισμένου χρόνου δεν μπορούσα να βάλω τα πράματα σε μια σειρά.
Ο Μιχάλης εδεσε την ΤΑ του τελείωσε κ το καφεδάκι του και εφυγε με ένα χαμόγελο.
Το χάρηκα επειδή τώρα ''ξέρει'' πώς να το ξανακάνει.

Και περνάω στην δεύτερη μέρα.
Ξανά όλα πάλι έξω απο την υπόγα, η ΤΑ ήταν ήδη λυμένη και έτοιμη, τα όργανα συναρμολογημένα , μπήκε το απαραίτητο ναυλον ωστε τοποθετώντας το δοχείο βενζίνης να μη έχουμε παρατράγουδα



Τοποθέτησα δύο ''Τ'' για να μπορέσω να συνδέσω παράλληλα και τις δύο συσκευές ωστε να γίνονται ταυτόχρονες μετρήσεις και συγκρίσεις



Η Honda έχει προβλέψει στα γνήσια γκρίπ και ειδικό γατζάκι ώστε να να συγκρατείται το δοχείο παροχής καυσίμου laughing2


________________________________________
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Rothewald Carburetor Synchronizer VS DIY Carburetor Synchronizer    25.01.16 2:35

Τελικά σύνδεσα το αλφαδολάστιχο, το μαύρο σωλήνα απο τα υποπιεσόμετρα και ενα κομμάτι σιλικονούχο σωλήνα στα ''Τ'' ...



... και στους κυλίνδρους



Πρώτη προσπάθεια και ο αριστερός κύλινδρος ρουφάει όλο το νερό με τη μία. Την πάτησα, υπήρχε μεγαλη διαφορά υποπίεσης.



Ευτυχώς έχω προβλέψει οι σωλήνες που καταλήγουν στα μπουκάλια να μην έχουν το ίδιο ύψος και ετσι δεν πήγε το νερό στον κύλινδρο.
Παραξενο, πριν εξι μήνες είχα κάνει συγχρονισμό, ξαναέλεγξα τις συνδέσεις και όλα οκ.

Αλλαγή υγρού (νεράκι Grin) και μια σκύλα πλέον παίζει το ρόλο βεντούρι για να μην έχουμε μια απο τα ίδια



Βάζω μπροστά , ξεχνάω οτι δεν έχω βάλει βενζίνη στο δοχείο, ο ενας κυλινδρος δίχως σταγόνα βενζίνης αφού είχα τραβήξει απο εκεί για το συγχρονισμό, και εκτός του οτι με τον ενα κυλινδρο να τροφοδοτείται με καυσιμο δεν είχα ρελαντί εκανε σαν τραίνο.
Ετυτυχώς το καταλαβα και γέμισα το δοχείο , παραθετω φωτό για να δείτε πόσο εκαψε ...



Κατασκεύασα και αυτό το Special Tool laughing2


________________________________________
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Rothewald Carburetor Synchronizer VS DIY Carburetor Synchronizer    25.01.16 2:37



Eνα led δλδ πιασμένο σε ενα σύρμα



Το προχωράω απο το πλάι των καρμπς και κοιταξτε την τρύπα της βίδας απο το φιλτροκούτι



και με το Led στην θέση του διαφορά ολοφάνερη ...



Εδώ βλέπετε σε μια προσπάθεια να φέρω τα όργανα όσο το δυνατόν σε ίσες υποπιέσεις


________________________________________
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Rothewald Carburetor Synchronizer VS DIY Carburetor Synchronizer    25.01.16 2:39

και τι είδα στο DIY εκείνη τη στιγμή



Συμπεράσματα :

α) Πιστεύω οτι η ακρίβεια των ενδείξεων στα υποπιεσόμετρα αλλά και στο DIY ξεπερνούν κατά πολύ τις απαιτήσεις της Honda.
Ακόμα και από κατασκευής η βίδα του συγχρονισμού είναι πολύ ευαίσθητη. Σε μόλις 120ο περιστροφή φέρνει το υπερευαίσθητο DIY απο τέρμα σε τέρμα, ενώ σε αυτήν την μεταβολή τα όργανα έδειξαν μεταβολή υποπίεσης απο - 0.40 εως - 0,32 bar.
Δλδ το DIY εχει μια κλίμακα περίπου 0,08 bar, απο αυτό και μόνο καταλαβαίνετε πόσο ευαίσθητο είναι.
Αλλά κ οτι δεν αξίζει τον κόπο να γίνει οποιαδήποτε προσπάθεια βαθμονόμησής του.

β) Τα όργανα έχουν ενα θετικό, οτι μπορεί κάποιος να τα χρησιμοποιήσει και σε μηχανάκια που απαιτούν συγκεκριμένη διαφορά υποπίεσης ανάμεσα στους κυλίνδρους, το DIY όχι.
Ομως συγκεκριμένα για την 650 που απαιτείται μια όσο το δυνατόν μηδενική διαφορά ανάμεσα στους κυλίνδρους και τα δύο κάνουν την ίδια δουλειά, το DIY μάλιστα με τρομερή ακρίβεια. Αν το πετύχεις ποτέ laughing2
Αν δεν κάνω λάθος οι πρώτες 600αρες απαιτούν συγκεκριμένη διαφορά υποπίεσης με βασικό κύλινδρο τον πίσω.

γ) Το DIΥ δεν χρειάζεται καλιμπράρισμα, φροντίζει για αυτή η αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων και η βαρύτητα.

δ) Προτείνω λοιπόν το μηδενικού κόστους DIY ανεπιφύλακτα αρκεί να τοποθετηθεί ενα βεντουρι, όπως κάποτε είχε προτείνει ο Θανάσης (Aerios) στο κάτω μερος του σωλήνα (αυτό που έκανα με την σκύλα) ωστε η μεταβολή να γίνεται αργά κ να προλαβαίνουμε καταστάσεις όπως του να περάσει το υγρό στον κύλινδρο με την μεγαλύτερη υποπίεση.

Αυτά ...

________________________________________
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΝικόλαςXL
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Τόπος : Ελευσίνα
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Rothewald Carburetor Synchronizer VS DIY Carburetor Synchronizer    25.01.16 2:40

Ξέχασα και ενα βιντεάκι που τράβηξα και ίσως φανεί χρήσιμο :



Μια φορά είπα να τραβήξω ενα βιντεάκι και ... κόλησε το λαμπάκι του HISS.
Την γκαντεμιά μου ...  μέσα   laughing2

Στο βίντεο φαίνεται καθαρά οτι και μια τρίχα μετακίνηση στις βελόνες αντιστοιχεί σε κάπου 15εκ στο DIY. Αυτό κάνει δύσκολη την ρύθμιση αλλά και ακριβέστατη σε αυτό.

Ενώ ακόμα και το βάρος του κατσαβιδιού προκαλει μεταβολή 3-5εκ κάτι που στα όργανα δεν φαίνεται.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Rothewald Carburetor Synchronizer VS DIY Carburetor Synchronizer
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: Forums :: On-Off Road :: Τεχνικά θέματα-
Μετάβαση σε: