Συνδεθείτε, για να έχετε πρόσβαση σε όλα τα forum και τις κατηγορίες των δημόσιων συζητήσεων.

* Αγωνιστικά νέα
* Chopper & Cruiser
* Enduro & Motard
* Motocross & Trial
* Naked
* On-Off Road
* Scooter, 3 τροχοί & ATV
* SuperSport
* Touring & Sport-Touring
* Ηλεκτροκίνητα & Υβριδικά
* Κλασσικές, Αντίκα & Cafe racer
* Τεχνικά θέματα
* Αρθρα
* Φωτογραφικό υλικό

Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και σας δίνει την δυνατότητα να συμμετέχετε στις δημόσιες συζητήσεις.

Καλή περιήγηση!


Ελληνικό Φόρουμ Μοτοσυκλετισμού
 
ΦόρουμΠόρταλΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΚατάλογος ΜελώνΟμάδες ΜελώνΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Ξανά από την αρχή!

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Vales
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 517
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011
Ηλικία : 49
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Ξανά από την αρχή!   21.02.11 17:13

Φαίνεται ότι δεν χρειάστηκε να περιμένουμε πολύ για να δούμε την επόμενη κίνηση του Erik Buell. Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση κλεισίματος της εταιρίας, μέσω video το οποίο ανάρτησε στην ιστοσελίδα του, ο Eric Buell επιστρέφει με νέα μοτοσυκλέτα. Η Racing 1190RS όπως ονομάζεται θα παραχθεί στην έκδοση carbon edition σε 100 αριθμημένες μοτοσυκλέτες, προκειμένου να αποκτήσει την πολυπόθητη ομολογκασιόν για να τρέξει στα πρωταθλήματα ταχύτητας

Η εταιρία του Eric Buell στοχεύει να δημιουργήσει ένα νέο δίκτυο πωλήσεων για την νέα του γκάμα η οποία θα περιλαμβάνει μοτοσυκλέτες με κινητήρες V 2 1190 κυβικών αλλά και τετρακύλινδρες εν σειρά, 1000cc. Το υψηλό κόστος που αναμένεται να ξεπεράσει τα 40.000 δολάρια θα αφήσει σίγουρα παραπονεμένους τους fans της εταιρίας.



________________________________________
Άντε... γειά.blog
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Vales
Μέλος
Μέλος
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 517
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011
Ηλικία : 49
Άντρας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ξανά από την αρχή!   21.02.11 17:15

Από τις φωτογραφίες μπορούμε να δούμε πως η νέα μοτοσυκλέτα του Eric Buell διαθέτει τροχούς μαγνησίου, διαφορετικούς μπροστά και πίσω, μιας και στο μπροστινό τμήμα χρησιμοποιείται περιμετρικό δισκόφρενο – σήμα κατατεθέν. Το μπροστινό σύστημα προέρχεται από την Ohlins και είναι ανεστραμμένο ενώ το αμορτισέρ εδράζεται απευθείας στο χυτό ψαλίδι που έχουμε ξαναδεί στα Buell, χωρίς μοχλισμό. Το αμορτισέρ είναι και εδώ της Ohlins.Τα φρένα που χρησιμοποιεί αποτελούνται από τις νέες χυτές δαγκάνες τριών εμβόλων μπροστά και μονού πίσω, της Accossato.

Ο πίσω δίσκος είναι εξάγωνος, για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα παραγωγής. Εικόνες από το δίχρονο Aprilia RS 250 φέρνουν τα δύο τελικά τοποθετημένα στην δεξιά πλευρά, τα οποία καλύπτουν προδιαγραφές θορύβου και δεν μειώνουν την απόδοση. Αυτή αναμένεται στους 185 ίππους από τον κινητήρα V2 1190 κυβικών (πιθανότατα Ducati).

Η έκδοση Carbon αφορά φυσικά όλα τα περιφερειακά τα οποία αγκαλιάζουν το πλαίσιο δύο δοκών, ίδιο με τον υπόλοιπων Buell σε σχεδίαση. Σίγουρα αυτή η έκδοση σε μαύρο χρώμα και carbon look είναι η πιο όμορφη. Περιμένουμε να δούμε τι έχει ακόμη στα σχέδια ο Eric Buell μιας και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα ανέτρεψε τα δεδομένα και έστησε νέα εταιρία από την αρχή!


Πηγή: www.bikeit.gr

________________________________________
Άντε... γειά.blog
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Ξανά από την αρχή!
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: Forums :: SuperSport :: Γενικές συζητήσεις-
Μετάβαση σε: