Συνδεθείτε, για να έχετε πρόσβαση σε όλα τα forum και τις κατηγορίες των δημόσιων συζητήσεων.

* Αγωνιστικά νέα
* Chopper & Cruiser
* Enduro & Motard
* Motocross & Trial
* Naked
* On-Off Road
* Scooter, 3 τροχοί & ATV
* SuperSport
* Touring & Sport-Touring
* Ηλεκτροκίνητα & Υβριδικά
* Κλασσικές, Αντίκα & Cafe racer
* Τεχνικά θέματα
* Αρθρα
* Φωτογραφικό υλικό

Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και σας δίνει την δυνατότητα να συμμετέχετε στις δημόσιες συζητήσεις.

Καλή περιήγηση!
Συνδεθείτε, για να έχετε πρόσβαση σε όλα τα forum και τις κατηγορίες των δημόσιων συζητήσεων.

* Αγωνιστικά νέα
* Chopper & Cruiser
* Enduro & Motard
* Motocross & Trial
* Naked
* On-Off Road
* Scooter, 3 τροχοί & ATV
* SuperSport
* Touring & Sport-Touring
* Ηλεκτροκίνητα & Υβριδικά
* Κλασσικές, Αντίκα & Cafe racer
* Τεχνικά θέματα
* Αρθρα
* Φωτογραφικό υλικό

Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και σας δίνει την δυνατότητα να συμμετέχετε στις δημόσιες συζητήσεις.

Καλή περιήγηση!
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


Ελληνικό Φόρουμ Μοτοσυκλετισμού
 
ΦόρουμΠόρταλΑναζήτησηLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση

 

  Ένα βλέμμα στην ιστορία ATV

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Menos
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Menos


Αριθμός μηνυμάτων : 2732
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011
Ηλικία : 51
Τόπος : Earth
Άντρας

 Ένα βλέμμα στην ιστορία ATV Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Ένα βλέμμα στην ιστορία ATV    Ένα βλέμμα στην ιστορία ATV Empty08.03.11 16:33

Το ATVs, ή όλα τα οχήματα εκτάσεων, είναι δημοφιλείς φορείς κατά τη διάρκεια των ετών. Η ιστορία ATV είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα δεδομένου ότι αυτά τα οχήματα έχουν εξελιχθεί από τα οχήματα που χρησιμοποιούνται στα πιό μακρινά μέρη της Ιαπωνίας στα οχήματα που είναι δημοφιλή σήμερα για την αναψυχή.

Το πρώτο ATVs ήρθε στην Ιαπωνία ως μέσο να περάσει τα σκληρά και μακρινά καλλιεργήσιμα εδάφη της χώρας. Ο λασπώδης όρος των δρόμων το είχε καταστήσει αρχικά δύσκολο να πλοηγήσει μέσω αυτών των εδαφών, και αυτό ήταν ειδικά η περίπτωση κατά τη διάρκεια της άνοιξης. Το τρίτροχο ATV αναπτύχθηκε ως μέσο να περάσει αυτούς τους σκληρούς δρόμους. Αυτοί βρέθηκαν για να είναι πολύ βιώσιμοι δεδομένου ότι ήταν λιγότερο ακριβοί από τα αγροτικά οχήματα που ήταν μεγαλύτερα και θα μπορούσαν να βλαφθούν εύκολα.

Με την πάροδο του χρόνου οι Ιάπωνες διαπίστωσαν ότι αυτοί θα μπορούσαν εύκολα να γίνουν εμπορικά για άλλους. Στις αρχές της δεκαετίας του 1970 τα οχήματα ATV διατέθηκαν για την πώληση στη Βόρεια Αμερική. Η Honda, που ήταν ήδη διάσημο για την κατασκευή των διάφορων μεγάλων μοτοσικλετών, άρχισε να κάνει ATVs για την εμπορική χρήση. Μεταξύ ενός τα διασημότερα οχήματα ATV που χρησιμοποιήθηκαν από από τη Honda για την πώληση ήταν US90. Αυτό ήταν ένα από τα διασημότερα οχήματα ATV δεδομένου ότι έχει χρησιμοποιηθεί για όχι μόνο την ψυχαγωγική χρήση αλλά και για την επιχειρησιακή χρήση.

Αυτό που έχει καταστήσει το ATV τόσο δημοφιλές πέρα από την ιστορία είναι ότι είναι λιγότερο ακριβό να λειτουργήσει από άλλα οχήματα που είναι για την πλαϊνή χρήση όπως ένα φορτηγό ή ένα τρακτέρ. Κατά τη διάρκεια της έλλειψης αερίου της δεκαετίας του '70 αυτό το γίνοντα ATVs απίστευτα δημοφιλές. Επίσης, ATVs θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί πέρα από οποιουσδήποτε τύπους εκτάσεων.

 Ένα βλέμμα στην ιστορία ATV Slide_10

Υπήρξαν ανησυχίες για ATVs αρχικά στην ιστορία ATV. Οι ρόδες θα μπορούσαν να έχουν τρυπήσει εύκολα στη σκληρή έκταση. Επίσης, οι ρόδες δεν θα μπορούσαν να επισκευαστούν. Το 1975 οι ρόδες βελτιώθηκαν στο πρότυπο ATV στις πλήμνες εκείνου του χάλυβα προστέθηκαν στις ρόδες και τα ισχυρότερα υφάσματα χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή ροδών.

Στη δεκαετία του '80 ATVs έγινε χρησιμοποιημένο για λόγους χρησιμότητας και ως αγώνες των οχημάτων. Στην πραγματικότητα, η χρήση ATV διπλασιάστηκε κατά τη διάρκεια της δεκαετίας. Άλλο των διασημότερων οχημάτων ATV διαμορφώθηκε το 1988 από τη Honda στο FourTrax 300. Το FourTrax 300 4×4 αναπτύχθηκε επίσης από τη Honda. Μια τέταρτη ρόδα προστέθηκε στο όχημα και περισσότερη δύναμη προστέθηκε στο όχημα κατά συνέπεια.

Επίσης στο FourTrax υπήρξε τέσσερα κτυπά την ενιαία μηχανή κυλίνδρων που επιτρέπει μια μετάδοση ταχύτητας πέντε. Ένας άξονας κίνησης που είναι συντήρηση ελεύθερη διαμορφώθηκε επίσης. Ένα άλλο χαμηλό εργαλείο προστέθηκε έτσι ώστε το όχημα να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να μεταφέρει τα βαρύτερα αντικείμενα.

Η ιστορία ATV εξελίσσεται ακόμα σε αυτήν την ημέρα. Έχουν υπάρξει όλα τα είδη των διάσημων οχημάτων ATV που είναι συγκριτικές μετρήσεις επιδόσεων για τη διαδικασία με αυτήν την μορφή μεταφοράς. Το μεγαλύτερο πράγμα για αυτό εν τούτοις είναι ότι ATVs έχει γίνει μεγάλο για όχι μόνο τα εργοτάξια αλλά πλέον και για την αναψυχή.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://cbrxx.darkbb.com
 
Ένα βλέμμα στην ιστορία ATV
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
»  Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ URAL
» Η ιστορία της μοτοσυκλέτας
» Η ιστορία του GS Enduro
» Η Ιστορία της Kawasaki
» Μια αληθινή ποδοσφαιρική ιστορία

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: Forums :: 3 τροχοί & ATV :: Γενικές συζητήσεις-
Μετάβαση σε: