| Τοποθέτηση συναγερμού σε XL650 | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
ΝικόλαςXL Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 130 Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015 Τόπος : Ελευσίνα
| Θέμα: Τοποθέτηση συναγερμού σε XL650 16.01.16 4:26 | |
| Από την μιά η τοποθέτηση του συναγερμού απο κάποιο συνεργείο με στράπς και δύο τεράστειες τρύπες στο πίσω φτερό, ενώ η μέθοδος στήριξης της σειρήνας με την μονάδα του συναγερμού ηταν απλά με μονωτική ταινία και έμοιαζε περισσότερο με κοκορέτσι παρά με συναγερμό. Μάλιστα μετά απο καιρό ολη η περιοχή είχε τοση λάσπη απο τον τροχό αλλά και η ταινία είχε απλώσει καλύπτωντας την μισή επιφάνεια της σειρήνας και τον ήχο φυσικά. Ενώ απο την άλλη αν αφαιρούσα τη σέλα και λειτουργούσε ο κινητήρας ακουγόταν ενας ηχος απο την σειρήνα που ακολουθούσε τις στροφές του κινητήρα! Μάλλον απο διαρροή η απο κάποια επαγωγή στα καλώδια. Ετσι πήρα την απόφαση να τον τοποθετήσω σωστά και να αντικαταστήσω την πλεξούδα του με καινούργια [κόστος 35 ευρώ στην αντιπροσωπεία της ΜΕΤΑ που μπορώ να πώ οτι ηταν πραγματικά πολύ επαγγελματίες και συνεργάσιμοι ]. Είπα μάλιστα και να τραβάω φωτό την όλη διαδικασία ωστε να την ανεβάσω στο φόρουμ. Εκει χρειάστηκε αρκετή σκέψη. Η όλη διαδικασία απαιτεί ''κάποιες'' γνώσεις και όσοι εχουν αυτές τις γνώσεις μπορούν να κάνουν την όλη εργασία μόνοι τους , ενώ όσοι δεν τις έχουν γιατί να ριψοκινδυνέψουν και να μην πάνε σε ένα ηλεκτρολόγο και να έχουν το κεφάλι τους ησυχο? άρα γιατί να το ποστάρω? Ελα ντέ? Αποφάσισα λοιπόν να το ποστάρω για όλα αυτά τα ανήσυχα παιδιά [ψιλομαζόχες δηλαδή] που ''πιάνουν'' τα χέρια τους και χαίρονται οταν κάτι το φτιάχνουν μόνοι τους ασχετα αν τελικά πληρώνουν παραπάνω . Ακόμα θα προσπαθήσω στην όλη διαδικασία να ''καλύπτω'' τυχόν απορίες που σε εμένα δείχνουν απλές αλλά για κάποιους δεν είναι, και αν σε κάτι δυσκολευθειτε εδώ είμαι. ΣΗΜΕΪΩΣΗ: Η όλη διαδικασία μπορεί να χρησιμεύσει και για τοποθέτηση οποιουδήποτε συναγερμού σε ΤΑ. Απλά ο τρόπος η η θέση στήριξης μπορεί να διαφέρει και τα χρώματα των καλωδίων, η όλη φιλοσοφία όμως παραμένει η ίδια. ΜΕΡΟΣ 1ον: Αρχικά χρειαζόμαστε το Μανουαλ του συναγερμού ωστε να γνωρίζουμε τα χρώματα των καλωδίων ... ... και εξηγώ: 1. Κόκκινο .... + μπαταρίας μη ελεγχόμενο απο τον γενικό διακόπτη 2. Πορτοκαλί .... + μπαταρίας ελεγχόμενο απο τον γενικό διακόπτη 3. Μαύρο ... γείωση 4. Ρόζ ... για σήμα σε βοηθητική [δεύτερη] σειρήνα 5. Καφέ ... Αρνητική τάση εξόδου για διέγερση του ρελέ της κόρνας [δεν έχει η ΤΑ] 6. Λευκό ... το (+) για το Led 7. Μώβ ... Για σύνδεση σε μπουτόν που οταν ενεργοποιηθεί κόβει την γείωση 8. Μπλέ ... για να κόβει την ανάφλεξη η στην περίπτωσή μας το ρελέ της μίζας 9. Μπλέ ... για να κόβει την ανάφλεξη η στην περίπτωσή μας το ρελέ της μίζας 10. Γαλάζιο ... Για να ανάβουν τα φλάς [ δεν εχει αριστερό - δεξί] 11. Γαλάζιο ... Για να ανάβουν τα φλάς [ δεν εχει αριστερό - δεξί] 12. Καφέ/ Κόκκινο ... Για σύνδεση με την σειρήνα του συναγερμού , ενώ το άλλο καλώδιο της σειρήνας παίρνει μέσω ασφάλειας 10Α απο το (+) Κόκκινο 13. Κίτρινο/Πράσινο ... Για σύνδεση σε μπουτόν που οταν ενεργοποιηθεί συνδέει την γείωση, παράδειγμα ο διακόπτης των πίσω φρένων. Θα χρειαστούμε ακόμα, την πλεξούδα : Μια τριπλή αδιάβροχη ασφαλειοθήκη για τις μικρές μαχαιρωτές αφάλειες της ΤΑ [τριπλή για την δική μου περίπτωση αφού θα ασφαλίσω α]συναγερμό 15Α, β] σειρήνα συναγερμού 10Α, και γ] παροχή τάσης - υποδοχή φορτιστή 10Α] εάν εχετε ηδη την υποδοχή του ρευματολήπτη τότε διπλή. Εγώ παρήγγειλα αυτήν : http://www.easternbeaver.com/Main/Elec__Products/Fuseholders/fuseholders.html και μάλιστα για τα ψιλά καλώδια :3 Fuse Holder (14-12 AWG) Επειτα μερικά διπλά βίσματα τύπου Molex ,που για όσους έχουν ανοίξει τον Πύργο του υπολογιστή τους είναι γεμάτος, κόστος 5 διπλά θηλυκά, 5 διπλά αρσενικά, και ενα σετ 6πλό με μπόλικους ακροδέκτες [χρειάζονται λίγοι παραπάνω μην τους πάρετε ακριβώς] κόστος 3.5 ευρώ: Θα χρειαστούν και κάμποσα μακαρόνια θερμοσυστελόμενα και ενα μη θερμοσυστελόμενο απο όπου θα περάσει ολόκληρη η πλεξούδα τελικά. Τα βρίσκετε σε καταστήματα ηλεκτρικών ειδών όλα αυτά και άλλα τόσα στην φωτό κόστισαν κάτω απο 5 ευρώ. | |
|
| |
ΝικόλαςXL Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 130 Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015 Τόπος : Ελευσίνα
| Θέμα: Απ: Τοποθέτηση συναγερμού σε XL650 16.01.16 4:30 | |
| Αφού λοιπόν φέρουμε την ΤΑ σε αυτή την ''κατάσταση'' δηλαδή naked Τοποθετούμε τον [συγκεκριμένο ΜΕΤΑ legos 3] συναγερμό με μια μεταλική βάση όπως φαίνεται στις φωτό[δεν σας κάνω τη χάρη να την ξαναλύσω είναι βάσανο] Κατόπιν τοποθετούμε χοντρικά την πλεξούδα απο εκεί που θα περάσει για να πάρουμε τα ''μέτρα'' της ... και οταν λέω μέτρα εννοώ οτι στα σημεία της που θα βγαίνουν οι αναμονές για το Led [λευκό (+) και μαύρο (γείωση) καλώδιο] τα δύο γαλάζια για τα φλάς, τα δύο καλώδια [κόκκινο και Καφέ/ Κόκκινο για σύνδεση με την σειρήνα και το Κίτρινο/Πράσινο για σύνδεση μελλοντικά σε μπουτόν που θα ενεργοποιείται με την αφαίρεση της σέλας, εκεί πιάνουμε την πλεξούδα με λευκή ταινία για να γνωρίζουμε σε πιό σημείο θα τα αφήσουμε να βγαίνουν απο το εξωτερικό μακαρόνι.Χρησιμοποιώ μακαρόνι γιατί δεν είμαι υπέρ του να τυλίγονται τα καλώδια με μονωτική ταινία σφιχτά το ένα πάνω στο άλλο, δεν λυγίζουν εύκολα και γεμίζουν με κόλα , ακόμα είναι δύσκολο να επέμβεις στο μέλλον. α] φλας, μπουτον σέλας, και σειρήνα β] γείωση [Μαυρο] γ] Led | |
|
| |
ΝικόλαςXL Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 130 Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015 Τόπος : Ελευσίνα
| Θέμα: Απ: Τοποθέτηση συναγερμού σε XL650 16.01.16 4:33 | |
| Αφαιρώντας την πλεξούδα απο την μοτό και αφού εχουμε πάρει τα μέτρα παίρνει πιά την παρακάτω μορφή: Μετά συνδέουμε την γείωση του μπουτον της σέλας, την γείωση του Led με την κεντρική γείωση και αφήνουμε μια αναμονή γείωσης Και περνάμε και το θερμοσυστελόμενο μακαρόνι: Στο σημείο που βγαίνουν τα καλώδια των φλας, του μπουτον σέλας, και της σειρήνας ... περνάμε τα τρία μακαρόνια αφού περάσουμε όλη την πλεξούδα μέσα στο μακαρόνι που εχουμε για αυτό το σκοπό : | |
|
| |
ΝικόλαςXL Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 130 Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015 Τόπος : Ελευσίνα
| Θέμα: Απ: Τοποθέτηση συναγερμού σε XL650 16.01.16 4:36 | |
| Το σημείο εξόδου των καλωδίων του Led αφού περάσει το εξωτερικό μακαρόνι θα φαίνεται ετσι: Ενώ στο σημείο που το εξωτερικό μακαρόνι συνδέεται με την ''φούσκα'' του συναγερμού περνάμε ενα ακόμα μακαρόνι για να στεγανοποιήσουμε τα βίσματα: Τώρα είναι η ώρα να μπούν τα βίσματα, ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία σε όλα: α] περνάμε τρία μακαρόνια , ενα θερμοσυστελόμενο εξωτερικά στο μη θερμοσυστελόμενο που καλύπτει τα δύο καλώδια και δύο θερμοσυστελόμενα σε κάθε καλώδιο: β] Περναμε και κολάμε με κολητήρι τους ακροδέκτες : γ] Στην άκρη των ακροδεκτών σύρουμε τα μακαρόνια και τα ξεσταίνουμε : δ] Συρουμε και το εξωτερικό και το ζεσταίνουμε: ε] Και τέλος τοποθετούμε τους ακροδέκτες στα βίσματα μέχρι να ακούσουμε το ''κλικ'' που δείχνει οτι κλείδωσαν τα αυτάκια τους. | |
|
| |
ΝικόλαςXL Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 130 Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015 Τόπος : Ελευσίνα
| Θέμα: Απ: Τοποθέτηση συναγερμού σε XL650 16.01.16 4:41 | |
| Εδώ το εσωτερικό του αρσ κονεκτορα Ενώνουμε το Κίτρινο/Πράσινο με το Μαύρο αφού το μπουτόν για έλεγχο της σέλας θα γίνει [από εμένα] στο μέλλον: .. και ακολουθεί ο ακροδέκτης της γείωσης: Ετσι η πλεξούδα μας παιρνει σιγά- σιγά την τελική μορφή της και πιστέψτε με δεν εχει σε τίποτα να ζηλέψει απο μια γνήσια πλεξούδα, το τελικό βίσμα δεν τοποθετείται ακόμα αφού πρέπει να γίνει δουλειά και στην μοτό [υπομονή]: Σειρά εχουν τα βίσματα της σειρήνας οπου προσέχουμε την πολικότητα στα βίσματα: ... και το βίσμα των φλάς που το συνδέουμε στα καλώδια των φλάς πάνω στην μοτό , πορτοκαλί αριστερό φλάς και πράσινο δεξί φλάς συνδέουμε ένα βίσμα χωρίς να μας ενδειαφέρει η σειρά. Το πράσινο καλώδιο με το διπλό θηλυκό βίσμα είναι η γείωση των φλάς και δεν την πειράζουμε. Επειτα ένα συμμάζεμα με ένα πιαστράκι που δεν είναι τίποτα άλλο απο ενα μεταλικό έλασμα που πάνω του τοποθετώ και ζεσταίνω ενα θερμοσυστελόμενο μακαρόνι, και όλα αυτά γιατι το φτερό εχει αρκετούς κραδασμούς. ... και τοποθετούμε το πίσω φανάρι, το βίσμα του συναγερμού για τα φλάς, συνδέουμε το φανάρι με το βίσμα του, και τα βίσματα των φλάς. Εδώ την πάτησα ελαφρώς γιατί δεν υπολόγισα οτι η ελαστική προστατευτική φούσκα του συναγερμού ''κάθεται'' πάνω απο την κάτω κεντρική βίδα του φαναριού, γμτ! και αναγκάστηκα να βάλω πρώτα το φανάρι και κατόπιν την φούσκα ενώ για να συνδέσω τα φλάς χρειάστηκα διάφορα φακίρικα κόλπα. Αφού τελειώσα απο το σημείο αυτό, σειρά της πλεξούδας να πάρει τον ''δρόμο'' της απο την δίοδο που φαίνεται εδώ [δεν θα είναι ανασηκωμέμη εννοείται ετσι απλά την σήκωσα για να φανεί απο που θα περάσει: Στην δεξιά βίδα του ανορθωτή αφού περάσει απο την τρύπα βιδώνω την γείωση του συναγερμού [είπαμε είχαμε πάρει μέτρα] : | |
|
| |
ΝικόλαςXL Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 130 Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015 Τόπος : Ελευσίνα
| Θέμα: Απ: Τοποθέτηση συναγερμού σε XL650 16.01.16 4:45 | |
| .. και αφαιρώ τον ανορθωτή και τοποθετώ λίγη θερμοαπαγωγό σιλικόνη στο κέντρο του για ευνόητους λόγους και τον τοποθετώ και πάλι: ... τα καλώδια του Led και το βίσμα του, το βίσμα αναγκάστηκα να το αφαιρέσω επειδή δεν χωρούσε να περάσει απο την δίοδο που ήθελα να περάσει η πλεξούδα: Το Led το τοποθέτησα στην τρύπα που εχει το πλαινό καπάκι για την ρύθμιση του πίσω αμορτισέρ με μια κοινή βάση για led, αργότερα και αφού υπάρχει το βίσμα θα το ανεβάσω στα όργανα .Το Led είναι μάλιστα ... μπλέ χρώματος και διάφανο οταν δεν λειτουργεί: Και φτάνουμε πλέον στην δεξιά πλευρά της μοτό όπου αφαιρούμε την μπαταρία και το κουτί της και προχωράμε σε εγχείρηση της πλεξούδας που συνδέεται στον ρελέ της μίζας: | |
|
| |
ΝικόλαςXL Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 130 Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015 Τόπος : Ελευσίνα
| Θέμα: Απ: Τοποθέτηση συναγερμού σε XL650 16.01.16 4:48 | |
| Πριν συνεχίσω την περιγραφή , λίγα λόγια: Η όλη νοοτροπία της κατασκευής είναι δική μου και δεν αφορά τρόπους τοποθέτησης απο κάποια εταιρεία η ενα συνεργείο. Αυτό το γράφω γιατί, δεν εγινε προσπάθεια να ''μπλοκαριστεί'' η μοτό με το 100% γιατί κάτι τέτοιο έκρινα οτι σε περίπτωση αστοχίας του ίδιου του συναγερμού η ακόμα και της καλωδίωσης θα ήταν επικίνδυνο! Τι εννοώ: Εάν πατηθεί ο Killswitch κόβεται η ανάφλεξη και γενικά η παροχή τάσης στην ICU [Ignition Control Unit]και στην μίζα, αυτό μπορεί να γίνει εύκολα με οποιοδήποτε συναγερμό. Ομως δεν είναι σωστό απο μια αστοχία να βρεθούμε π.χ. στην αριστερή λωρίδα με κάποια χιλιόμετρα και να χάσουμε τον κινητήρα με ότι αυτό μπορεί να προκαλέσει. Επειτα και με μπλοκαρισμένο τον συναγερμό απλά αποσυνδέουμε την σειρήνα που γι΄αυτό και της τοποθέτησα δική της ασφάλεια σε εμφανές σημείο [αν σκούζει η ρημάδα] και με το κλειδί της μοτό και λίγο σπρώξιμο θα πάρει μπροστά. Σε αυτή την σκέψη που εχει να κάνει με την ασφάλειά μας βασίστηκε και το ότι ο συναγερμός απλά οταν ενεργοποιηθεί κόβει την μίζα και δεν ενοχλεί την ανάφλεξη. Λοιπόν μετά την τοποθέτηση του συναγερμού στο Α' μέρος της παρουσίασης απομένει η σύνδεση της πλεξούδας του με την πλεξούδα της μοτό και η τοποθέτηση της ασφαλειοθήκης... Ξεκινάμε αφαιρώντας το κουτί της μπαταρίας και ανοίγουμε την πλεξούδα. Δεν υπάρεχει θέμα να δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα αφού η ίδια η πλεξούδα δεν εχει ολόκληρο μακαρόνι εξωτερικά αλλά ενα χαραγμένο κατά μήκος μακαρόνι και εξωτερικά μονωτική ταινία, που την αφαιρούμε προσεκτικά στο σημείο που υπάρχουν τα καλώδια του διακόπτη του πίσω φρένου, και σε τόσο μήκος ωστε να μας βολεύει να κάνουμε άνετα δουλειά. Στην συνέχεια συνδέουμε ενα κόκκινο (+) καλώδιο στο Κοκκινο/ασημί ΧΩΡΙΣ να το κόψουμε απλά αφαιρούμε λίγο απο την μόνωσή του και συνδέουμε το δικό μας κοκκινο: Κατόπιν συνδέουμε και πάλι ΧΩΡΙΣ να το κόψουμε το πορτοκαλί καλώδιο μας στο μαύρο καλώδιο του βίσματος του διακόπτη του πίσω φρένου: κόβουμε το Κόκκινο/κίτρινο καλώδιο και συνδέουμε στα κομμένα άκρα του τα δύο μπλέ του συναγερμού: | |
|
| |
ΝικόλαςXL Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 130 Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015 Τόπος : Ελευσίνα
| Θέμα: Απ: Τοποθέτηση συναγερμού σε XL650 16.01.16 4:50 | |
| Τώρα ενα μικρό Tip, τα μακαρόνια που χρησιμοποιώ είναι τύπου Soft , δηλάδή μαλακά: . και αυτής της διατομής [για τη συγκεκριμένη δουλειά στα βίσματα) .. για το συγκεκριμένο βίσμα,που αφού περάσει πάνω απο το κανονικό μη θερμοσυστελόμενο μακαρόνι : Γίνεται ενα μαλακό στεγανό καπάκι για την πίσω πλευρά του βίσματος και αυτό ισχύει για κάθε βίσμα αρκεί να διαθέτετε το κατάλληλο μακαρόνι σε διάμετρο: | |
|
| |
ΝικόλαςXL Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 130 Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015 Τόπος : Ελευσίνα
| Θέμα: Απ: Τοποθέτηση συναγερμού σε XL650 16.01.16 4:54 | |
| Συγκεντρώνοντας λοιπόν τα δυο μπλέ καλώδια, το κόκκινο, το πορτοκαλί, το μαύρο της γείωσης και το κόκκινο/κίτρινο από την ασφαλειοθήκη στην σειρήνα σε ένα μακαρόνι, ενώ λίγο πρίν ανοίγουμε μία τρύπα και τραβάμε έξω σε αναμονή τα τρία καλώδια [Ρόζ, καφέ και μώβ] που δεν χρησιμοποιούνται και απλά θα συνδεθούν σε ένα τριπολικό θηλυκό βίσμα : ... και ακολουθώντας την ίδια διαδικασία κολλάμε τούς ακροδέκτες : τούς τοποθετούμε στα βίσματα: Και τελειώνει η δουλειά στην πλεξούδα απο την μεριά του συναγερμού: | |
|
| |
ΝικόλαςXL Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 130 Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015 Τόπος : Ελευσίνα
| Θέμα: Απ: Τοποθέτηση συναγερμού σε XL650 16.01.16 5:00 | |
| Τώρα απο τη μεριά της μοτό διαχωρίζουμε τα καλώδια, Και εχουμε την παρακατω συνδεσμολογία: Βίσμα συναγερμου Βίσμα πλεξούδας Μπλε......................Μπλε Μπλε......................Μπλε Πορτοκαλί.................Πορτοκαλί Μαυρο.....................Μαυρο Κοκκινο...................Κοκκινο Κόκκινο...................Κόκκινο/πορτοκαλί Το Κόκκινο/πορτοκαλί δεν συνδέεται κάπου στην πλεξούδα της μοτό απλά συνδέει το (+) της σειρήνας με την ασφαλειοθήκη.Το κόκκινο καλώδιο που συνδέθηκε με το Κοκκινο/ασημί της πλεξούδας τροφοδοτεί την ασφαλειοθήκη και μέσω ασφαλειών δίνεται παροχή στην σειρήνα (10Α)στην κεντρική μονάδα του συναγερμού (15Α) και στην είσοδο του φορτιστή(10Α).Εδώ βλέπουμε το βίσμα του συναγερμού απο την μεριά της μοτό: Επειτα τοποθετείται εξωτερικά και πάνω στο κουτί της μπαταρίας η αδιάβροχη αφαλειοθήκη [Sumitomo η αλλιώς οτι χρησιμοποιεί η Honda]: με τις ασφάλειες στην θέση τους οι δυο των 10Α είναι του συναγερμού και της σειρήνας οπως απαιτεί το αρχικό σχέδιο, αυτή των 15 Α είναι για ρευματολήπτη στο κάλυμα οργάνων, την εκανα που την εκανα βίδες είπα να βαλω και απο αυτό. και να πώς φαίνεται η ασφαλειοθήκη οταν τοποθετηθεί το κουτί-βάση της μπαταρίας: Και με την μπαταρία στην θέση της: Εδώ δείχνω την διαδρομή της πλεξούδας του συναγερμού κάτω απο το τεπόζιτο ωστε να μην ενοχλεί την πλαστική ''γλώσσα]'' της σέλας που θηλυκώνει σε αυτό το σημείο : | |
|
| |
ΝικόλαςXL Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 130 Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015 Τόπος : Ελευσίνα
| Θέμα: Απ: Τοποθέτηση συναγερμού σε XL650 16.01.16 5:04 | |
| Οπότε τα βίσματα μπήκαν, η βάση και η μπαταρία μπήκε, η ασφαλειοθήκη και αυτή, σειρά να δούμε τι ''βάρος''είναι για την μπαταρία ο συναγερμός, αν και κατά πόσο είναι μύθος και αν θα καταριφθεί, λοιπόν τάση μπαταρίας πριν συνδεθεί οτιδήποτε: ... λίγο ανεβασμένη αλλά ηταν στον συντηρητή λίγο πριν τοποθετηθεί, κανονικά τα 12,74V είναι 12.6V το πολύ. Συνδέουμε τον συναγερμό και αναγκαστικά και το ψηφιακό ρολόι του ΤΑ και πάλλεται ανάμεσα στο : .. και στο : Το δε ρεύμα που τραβάει με το Led να αναβοσβήνει και πριν πέσει σε κατάσταση ηρεμίας όπου τραβάει ακόμα λιγότερο ρεύμα, και όπου το Led δεν αναβοσβήνει είναι κάτι λιγότερο απο 10mA!!!! έβαλα και το αναλογικό αμπερόμετρο γιατί δεν το πίστευα. Αρα για να μείνουμε απο μπαταρία λόγω συναγερμού χρειάζονται .... κάτι μέρες. Αυτά λοιπόν για τον συναγερμό, ελπίζω οτι ακόμα και αν δεν το επιχειρήσει κανείς να σας έδωσα μερικές ιδέες. | |
|
| |
ptinotrofos Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 33 Ημερομηνία εγγραφής : 15/01/2016 Ηλικία : 70 Τόπος : Άνω Λιόσια
| |
| |
Menos Διαχειριστής
Αριθμός μηνυμάτων : 2732 Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2011 Ηλικία : 51 Τόπος : Earth
| Θέμα: Απ: Τοποθέτηση συναγερμού σε XL650 24.01.16 3:35 | |
| στην υπομονή και το μεράκι σου σε αυτή την ιδιαίτερα μπιζιλη εργασία!! στην διαδικασία φωτογράφισης (step by step) που δείχνει αναλυτικά κάθε λεπτομέρεια!! στο κείμενο που παρέθεσες... τέτοια ανάλυση σε συνδεσμολογία.. ε ποτέ!! | |
|
| |
ΝικόλαςXL Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 130 Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015 Τόπος : Ελευσίνα
| Θέμα: Απ: Τοποθέτηση συναγερμού σε XL650 25.01.16 0:30 | |
| '' Νάστε καλά παιδιά, ευχαριστώ για τα καλά σας λογια. | |
|
| |
| Τοποθέτηση συναγερμού σε XL650 | |
|