Αν δεν ταιριάζει εδώ ας μεταφερθεί.
Αρχικά είπα να το ποστάρω στο καλωσόρισμα, αφού δεν υπάρχει νήμα για να παρουσιάζουμε τα μηχανάκια μας.
Πρίν απο ... 11 χρονάκια αγόρασα εναντι του ποσού των 180 ευρώ ενα Townmate 50αρι σε απελπιστική κατάσταση. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε παρατήσει για μια 8ετία σε ενα χωράφι! Απο τις βροχές και τη λάσπη σάπισε το κάτω τμήμα του σταντ και ο πάπος έπεσε. Εκει και φύτρωσε , ενώ μια ντουζίνα κοτούλες εκαναν σκόνη τη σέλα του.
Επίσης τα υγρά της μπαταρίας του χύθηκαν και διάβρωσαν το χρώμα στο πιό ευαίσθητο σημείο του κάτω απο το τεπόζιτο όπου δεν τρίβεται εύκολα. Δεν μιλάμε για τα λάστιχά του που ηταν πατημένα και καμμένα, και η εξάτμιση απλά είχε μείνει η μισή.
Ομως κάθε τί γνήσιο ηταν σε άριστη κατάσταση, ντίζες, λάστιχα στις μανέττες, καλώδίωση, φωτιστικά. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πλήρωσε τα χρωστούμενα περίπου 165 ευρώ στην τροχαία για τα χρόνια που δεν πλήρωνε για θεώρηση της άδειας, ωστε να επιτραπεί η μεταβίβαση.
Τελικά ήρθε σπίτι ο γεροπάπος στην καρότσα ενός αγρότη και με ενα μουκάλι βενζίνη στην τρίτη μανιβελιά πήρε και κράτησε και ρελαντί για λίγο.
Εκει αρχισε η διαδικασία επαναφοράς του, μια διαδικασία που κράτησε 6 μήνεςκ που δυστυχώς δεν εχω φωτό απο το πρίν.
. Αφού αφαιρέθηκαν τα πάντα απο πάνω του τρίφτηκε στα σημεία που είχε σκουριές, ακολούθησε ψυχρό γαλβάνισμα και αστάρωμα με πιστόλι.Επειτα απο ατελείωτες ώρες τριψίματος έπεσε και το σωστό χρώμα ακρυλικό διπλής με μέταλλο.
Δεν άνοιξα κινητήρα σκεφτόμενος οτι ενας έλεγχος - καθάρισμα στο καρμπυρατέρ, βαλβίδες και τέντωμα καδένας, λαδάκια με μπουζί και στην πορεία βλέπουμε.
Αυτό που έλυσα ηταν το διαφορικό του γιατί το Service manual έγραφε οτι ηθελε αλλαγή γράσσου κάθε 40000χλμ και είμασταν ηδη στα 44500!
Αλλάχτηκαν όλα τα O-rings σε καρμπ, εισαγωγή, διαφορικό, και φυσικά καθαρίστηκαν και γρασσαρίστηκαν όλα τα ρουλεμάν. Ακολούθησε αλλαγή ρουλεμάν λαιμού, και λύσιμο καθάρισμα εμπρός προβολέα και διακοπτών τιμονιού.
Εγινε και μια περιποίηση στο πίσω ψαλίδι .
Ηλεκρικά ξετυλίχτηκε η πλεξούδα και ξανατυλίχτηκε δείχνοντας καινούργια ενώ οι ακροδέκτες καθαρίστηκαν απο τη μάκα .
Στη συνέχεια μια καινούργια πίσω ζάντα γιατί η παλιά ηταν 8αρι. Σιαγώνες εμπρός πίσω [αμέ τι νομίζατε, με δύο άτομα δεν σταματάει ούτε απο τα 40-50 χλμ/ωρα που πιάνει καθότι αποκτά ABS!!!]. Λάδωμα στις ντίζες φρένων [ δεν απαιτείται εξαέρωση
] τσόκ και κοντέρ.
Ηρθε και ο καιρός για μία σέλα με χλιδάτη ραφή, προσφορά της εξαδέλφης που δούλευε σε κατάστημα με δερμάτινα σαλόνια αυτ/των. Το αποτέλεσμα ηταν πιό πάνω απο το αναμενόμενο.
Στα χρόνια που πέρασαν έκανε ταξιδάκια δικάβαλο κάθε καλοκαίρι Ελευσίνα - Κιάτο , στο εξοχικό όπου μας εξυπηρετεί για τις καθημερινές μετακινήσεις και ψώνια.
Το χειμώνα παραμένει στο γκαράζ και ξεκουράζεται με μόνο μικρές βολτούλες, ενώ ο φορτιστής φροντίζει την μπαταρία του.
Σας παρουσιάζω λοιπόν τον περιπου 24άρων ετών πάπο της οικογένειας ενα παιδικό μου ''μαράζι'' ενα όνειρο που έγινε πραγματικότητα ενα βέρο Ιάπωνα.
Ιάπωνας με ... βούλα:
Κοντέρ στα Ιαπωνικά!!!!!
Διαφορικό και ησυχάζεις, μάλλον δεν ησυχάζεις αφού ξεχνάς μεν το λάδωμα κ την μπίχλα αλλά θέλει κ αυτό την φροντίδα του κάθε τόσο.
Τεπόζιτο 5 λίτρων, αυτονομία 150 160 χλμ
49 κυβικά και ξεχνάμε το ΚΤΕΟ
Διαθέτει ενα απλό ανορθωτή στα 6V , και ηλεκτρονική ανάφλεξη παρακαλώ ...
Και εργαλειοθήκη με εργαλεία με το λογότυπο Yamaha: